کد خبر : 2069299 | 24 شهریور 1403 ساعت 14:00 | 12.1K بازدید | 45 دیدگاه

برای شادی روح آقا مرتضی بازی می‌کنیم

فرعباسی: اگر کسی اهمال کرده برخورد کنید!

حبیب فرعباسی که به‌شدت تحت تاثیر درگذشت هوادار ملوان قرار گرفته است، صحبت‌هایی احساسی در این باره داشت.

فرعباسی: اگر کسی اهمال کرده برخورد کنید!

به گزارش "ورزش سه"، تقابل سپاهان و ملوان در شرایطی با یک گل به سود طلایی‌پوشان به پایان رسید که یکی از هواداران متعصب ملوان که برای تماشای این بازی از انزلی به اصفهان سفر کرده بود، در حاشیه این مسابقه به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داد؛ اتفاقی که با توجه به متوقف نشدن بازی به دلیل این اتفاق، واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت.

حبیب فرعباسی، دروازه‌بان ملوان که با وجود دریافت یک گل، روز خوبی را برابر سپاهان پشت سر گذاشته بود، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما حاضر به صحبت درباره مسابقه نشد و تنها درباره درگذشت ملوان صحبت کرد؛ او که به‌شدت تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفته بود، از مسئولان برگزاری بازی گلایه کرد.

2080482

فرعباسی در ابتدا گفت: واقعاً نمی‌دانم چطور احساسم را توصیف کنم. هنوز شوکه هستم. آقا مرتضی برای کل تیم مثل یکی از اعضای خانواده بود. او همیشه در بازی‌ها حضور داشت و همیشه از ته دل ما را تشویق می‌کرد. وقتی شنیدم چه اتفاقی برای او افتاده، انگار یک چیزی در قلبم شکست.

او درباره شرایط ملوانی‌ها پس از شنیدن این خبر گفت: جو تیم واقعا سنگین است و همه ناراحتند. ما همیشه با انرژی و عشق هواداران به زمین می‌رویم و آنها به ما انگیزه می‌دهند. پس از بازی و بعد از شنیدن این خبر همه بچه‌ها شوکه شده بودند و همه فقط به یک نفر فکر می‌کردیم.

حبیب فرعباسی با گلایه از متوقف نشدن بازی گفت: ما در حین بازی نمی‌دانستیم چه اتفاقی افتاده اما انتظار مسئولان برگزاری بازی که می‌دانستند چه اتفاق تلخ و دردناکی افتاده، بازی را متوقف می‌کردند، به خصوص زمانی که خبر از بیمارستان رسید، اصلا ادامه بازی به صلاح نبود. امیدوارم با همه کسانی که در این موضوع اهمالی کرده‌اند، برخورد شدیدی شود، چون جان یک هوادار از هر چیزی خیلی مهم‌تر است.

دروازه‌بان ملوان در ادامه گفت: آقا مرتضی برای تشویق ملوان از انزلی به اصفهان آمده بود و واقعا جای تاسف دارد که در چنین شرایطی که یک هوادار جان خود را از دست داده بود، بازی ادامه پیدا کرد. فوتبال تنها یک ورزش است و به هیچ وجه ارزش آن بالاتر از سلامتی هواداران نیست.

فرعباسی در پایان گفت: از صمیم قلب به خانواده این هوادار عزیز تسلیت می‌گویم. ما هرگز آقا مرتضی را فراموش نمی‌کنیم و یادش همیشه با ما خواهد بود. عشق و حمایت او تا آخرین لحظه به ما انگیزه می‌داد و ما در ادامه فصل هم تلاش می‌کنیم که برای شادی او بهترین نتایج را بگیریم و موفق باشیم.

دیدگاه‌ها