کد خبر : 2069298 | 24 شهریور 1403 ساعت 13:53 | 32.4K بازدید | 44 دیدگاه

وینی شماره یک دنیا نیست

وینیسیوس و امباپه کلاس رودریگو را ندارند!

اسطوره باشگاه سوسیداد در آستانه بازی برابر رئال سه ستاره اصلی خط حمله کهکشانی‌ها را با هم مقایسه کرد.

وینیسیوس و امباپه کلاس رودریگو را ندارند!

به گزارش "ورزش سه"، امشب در رئال آرنا، سوسیداد میزبان رئال از هفته پنجم لالیگاست در حالی که از چهار بازی فقط 4 امتیاز کسب کرده و شرایط خوبی ندارد. در سوی مقابل رئال بعد از دو تساوی در 4 هفته اول حق اشتباه ندارد. رئال با مثلث هجومی معروفش، رودریگو، امباپه و وینیسیوس پای به میدان می‌گذارد.

لوپز اوفارته، اسطوره سوسیداد، در مصاحبه آاس و در مورد بازی امشب گفت: «هیچ زمانی برای رویارویی با رئال مادرید خوب نیست ولی ما شروع خوبی نداشته‌ایم و فقط چهار امتیاز گرفته‌ایم. معتقدم سوسیداد با این وجود می‌تواند رئال را سورپرایز کند و حتی برنده شود.»

2080775

آیا امباپه رهبر رئال خواهد شد؟ «بله، روزی خواهد شد، اما هنوز اینطور نشده است. الان از نظر من او بهترین بازیکن جهان است. من همیشه به مسی علاقه زیادی داشتم و حالا امباپه را هم دوست دارم. او باید در کوتاه مدت و برای آینده رهبر رئال مادرید باشد.»

و وینیسیوس؟ «او هم می‌تواند رئال مادرید را رهبری کند، اما فرم خوبش خود را از دست داده و البته فروتنی لازم را ندارد. من او را به عنوان یک بازیکن دوست دارم، به خاطر دریبل‌هایش و اینکه در حمله تفاوت ایجاد می‌کند، اما چیزهای بیشتری در فوتبال وجود دارد که باید به آنها توجه شود. از نظر من وینیسیوس در فوتبال امروز شماره یک نیست، اگرچه سبک بازی او را بسیار دوست دارم.»

اوفارته همچنین از رودریگو نیز تمجید کرد: «او یک فوتبالیست فوق العاده است و می‌توانم بگویم او از وینیسیوس و امباپه هم کلاس بیشتری دارد، حتی اگر از آنها کمتر معروف باشد. او بازیکنی است که همیشه باید به دقت مراقبش در زمین باشید.»

2080776

دیدگاه‌ها