کد خبر : 2069297 | 24 شهریور 1403 ساعت 13:48 | 17.5K بازدید | 24 دیدگاه

برج سپاهان بالاخره وارد میدان شد

انزونزی فعلا فقط چند دقیقه (عکس)

استیون انزونزی شب گذشته در مصاف با ملوان چند دقیقه فرصت بازی پیدا کرد.

انزونزی فعلا فقط چند دقیقه (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، انزونزی را یکی از بهترین بازیکنان خارجی‌ می‌نامند که به لیگ برتر فوتبال ایران وارد شده و حتی برخی پا را فراتر می‌گذارند و او را بهترین بازیکنی توصیف می‌کنند که به فوتبال ایران وارد شده است.

این توجه ویژه به انزونزی هم مبالغه نیست. به هر حال او اولین بازیکنی است که فاتح جام جهانی شده و در لیگ برتر فوتبال ایران به میدان می‌رود. علاوه بر این سابقه درخشان حضور در سویا و رم به عنوان ستاره تیم که در تیم‌های میانه جدولی لیگ برتر انگلیس هم ادامه پیدا کرده از این هافبک بلند قامت 196 سانتی‌متری بازیکنی ویژه ساخته است.

پس از چند هفته سرانجام این بازیکن روز گذشته با حل شدن مشکل سقف قرارداد سپاهان به فهرست تیم اضافه شد، ولی مورایس به او فرصت چندانی نداد و در وقت‌های اضافی نیمه دوم او را وارد ترکیب کرد تا فقط چند دقیقه فرصت به انزونزی داده شود.

2080773

کاپیتان سابق تیم ملی فرانسه در چند دقیقه حضورش نتوانست خیلی صاحب توپ شود و با این وضعیت نمی‌توان قضاوت دقیقی درباره وضعیت او و کیفیت فعلی‌اش داشت. 

نزونزی اما رفته‌رفته فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب سپاهان پیدا خواهد کرد. بازی‌های فشرده پیش روی مورایس و شاگردانش قرار دارد و باید دید این بازیکن چقدر در پاسخ دادن به انتظاراتی که از او وجود دارد، موفق عمل می‌کند.

عکس‌ها: یاسر جمالی

دیدگاه‌ها