کد خبر : 2069296 | 24 شهریور 1403 ساعت 13:57 | 6K بازدید | 35 دیدگاه

هالند تسلیم نمی‌شود: باید از این بهتر شوم

ارلینگ هالند می‌گوید همچنان به تلاش برای بهتر شدن و پیشرفت فوتبالش ادامه خواهد داد.

هالند تسلیم نمی‌شود: باید از این بهتر شوم

به گزارش "ورزش سه"، درخشش خیره‌کننده ارلینگ هالند در رقابت‎‌های فصل جدید لیگ برتر انگلیس باعث شد که این بازیکن به عنوان بهترین بازیکن ماه آگوست این مسابقات انتخاب شود و اولین جایزه فصل جدید این رقابت‌ها را از آن خود کند تا نشان دهد که این فصل هم تسلیم ناپذیر است.

این ستاره نروژی که از دریافت این جایزه بسیار خوشحال به نظر می‌رسد، در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه در این باره اظهار داشت: «من از این که توانستم این جایزه را خیلی زود در این فصل از آن خودم کنم بسیار خوشحال هستم و می‌خواهم از همه کسانی که به من به عنوان بازیکن برتر رای دادند تشکر کنم.

همچنین از هم‌تیمی‌ها مربیان و اعضای کادر فنی بسیار سپاسگزار هستم که به من در رسیدن به این هدف کمک کردند. آگوست ماه درخشانی برای سیتی بود و من به خودم افتخار می‌کنم که نقش مهمی را در درخشش تیمم در رقابت‌های فصل جدید ایفا کردم.

اینکه توانستم در سه بازی ماه گذشته هفت گل به ثمر برسانم واقعا فوق العاده است، اما می‌خواهم به سختکوشی و تلاشم ادامه دهم تا بتوانم پیشرفت کنم و بازی بهتری را به نمایش بگذارم. ما زیربنای بسیار خوبی دارم و حالا باید وارد تقویمی شلوغ با آغاز رقابت‌های جام اتحادیه و لیگ قهرمانان اروپا شویم. امیدوارم که بتوانم همچنان به تیمم در کسب پیروزی‌ها و پیشروی در تمامی رقابت‌ها کمک کنم.»

دیدگاه‌ها