کد خبر : 2069293 | 24 شهریور 1403 ساعت 13:43 | 8.1K بازدید | 19 دیدگاه

اعتراف تن‌هاخ: دیگر باید جام بیاوریم

اریک تن‌هاخ تایید کرد که مدیریت جدید باشگاه منچستریونایتد انتظار کسب جام از این تیم را دارد.

اعتراف تن‌هاخ: دیگر باید جام بیاوریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد از زمان جدایی سر الکس فرگوسن تا به حال نتوانسته است قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را تجربه کند و روزهای بسیار سخت و بحرانی را هم در طول این مدت در رقابت‌های مختلف و تحت هدایت سرمربیان متفاوتی که داشته گذرانده است.

حضور سر جیم راتکلیف و مدیران جدید و سرشناسی که در رأس کادر مدیریتی این باشگاه حضور دارند باعث ایجاد تغییرات گسترده‌ای شده که هواداران این تیم را به ادامه مسیر امیدوار کرده و اریک تن‌هاخ هم به خوبی از این موضوع مطلع است که باید هرچه زودتر شرایط را برای کسب جام قهرمانی فراهم کند.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ در این باره به خبرنگاران گفت: «شما در فوتبال باید پیروز و قهرمان شوید و این کاملا مشخص است. این اتفاق بسیار خوبی است که مدیران جدید این باشگاه از این موضوع اطلاع دارند و با ما هم نظر هستند. ما در کنار هم تلاش می‌کنیم تا موفق‌تر باشیم و اهدافی بالاتر از آنچه که تا به حال به آنها دست پیدا کرده‌ایم داریم.

این موضوع فقط به من مربوط نیست. هیچکس نمی‌تواند تغییراتی که در هشت یا ۹ ماه گذشته در این باشگاه به وجود آمد را انکار کند. حالا مدیریت جدید و ساختار جدید و رهبری جدیدی در این تیم وجود دارد. این تغییراتی گسترده است. اما ما باید در تمامی دیدارها پیروز باشیم و این همیشه چیزی است که به دنبالش بوده‌ایم. این موضوع هرگز تغییر نمی‌کند.»

دیدگاه‌ها