کد خبر : 2069290 | 24 شهریور 1403 ساعت 13:40 | 12.2K بازدید | 19 دیدگاه

رکورد ساکت الهامی در تراکتور جاودانه ماند

تراکتور شکست ناباورانه‌ای در خانه مقابل ذوب آهن متحمل شد و دراگان اسکوچیچ از رسیدن به یک رکورد ویژه محروم ماند.

رکورد ساکت الهامی در تراکتور جاودانه ماند

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در این فصل با جذب ستاره‌های ملی‌پوش و جالب توجه، به دنبال اتفاقی شیرین در پایان فصل است. آنها که با دستیابی به هفت امتیاز طی سه بازی ابتدایی فصل، چشم انتظار ادامه این روند و ادامه حضور در جمع مدعیان بودند، اما در تبریز و استادیوم یادگار امام شکست تلخی را مقابل ذوب آهن متحمل شدند.

اما این شکست یک آمار جالب هم در پی داشت؛ دراگان اسکوچیچ که پیش از این طی سه بازی 7 امتیاز کسب کرده بود، می‌توانست با دستیابی به امتیاز این بازی در نهایت رکوردی ویژه از خود به جا بگذارد.

طی فصول اخیر و بررسی آمار شش مربی اسبق این باشگاه در پنج بازی ابتدایی 12 امتیاز بوده که در دوران هدایت ساکت الهامی ثبت شده است.

2067021

ساکت الهامی در پنج بازی ابتدایی‌اش روی نیمکت تراکتور موفق شده بود 12 امتیاز کسب کند. مصطفی دنیزلی سرمربی نامدار ترکیه‌ای اسبق پاس تهران و پرسپولیس که هدایت تراکتور را نیز عهده‌دار بود با 11 امتیاز در رده بعدی امتیازگیری طی 5 بازی ابتدایی‌اش قرار دارد. با این شرایط اما دراگان اسکوچیچ در حالی که 7 امتیاز به نام خود و تیمش کرده بود، اکنون در صورت برتری در بازی بعدی 10 امتیاز در 5 بازی ابتدایی‌اش روی نیمکت تراکتور دشت خواهد کرد و سومین مربی از حیث امتیازگیری در این تعداد بازی و در شروع کارش لقب خواهد گرفت.

ساکت الهامی در شروعی موفق با تراکتور در نهایت نیز توانست آخرین عنوان قهرمانی این باشگاه را نیز به ارمغان بیاورد و آنها در جدالی سخت مقابل استقلال در فینال جام حذفی، جام قهرمانی را از آن خود کردند. الهامی که اکنون هدایت نساجی قائمشهر را برعهده دارد، جزء مربیانی محسوب می‌شود که یک دهه اخیر توانسته جام قهرمانی را از فارغ از دو تیم استقلال و پرسپولیس، به ویترین باشگاه‌های تحت هدایت خود  (نساجی و تراکتور) اضافه کند.

با این شرایط رکورد ویژه ساکت الهامی در تراکتور و طی 5 بازی ابتدایی هدایت این تیم جاودانه ماند و باید دید دراگان اسکوچیچ در ادامه مسیر چه شرایطی را در این تیم دنبال خواهد کرد.

دیدگاه‌ها