کد خبر : 2069284 | 24 شهریور 1403 ساعت 13:13 | 12.4K بازدید | 19 دیدگاه

کاپیتان کمال، همان که هر تیمی نیاز دارد

کاپیتان ذوب آهن به شکل عجیبی به دور از حواشی فقط به انجام کارش فکر می‌کند.

کاپیتان کمال، همان که هر تیمی نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ذوب آهن شب گذشته در دیداری تماشایی توانست در تبریز مقابل تراکتور به پیروزی برسد. این سومین برد متوالی گاندوها مقابل پرشورها بود که رقم خورد. رکورد جذاب ذوب آهن در برابر تراکتور در حالی ادامه دارد که از شروعش تا به امروز یک چهره ثابت در دل خود دارد؛ کمال کامیابی‌نیا.

هافبک دفاعی سابق پرسپولیس که این روزها بازوبند کاپیتانی ذوب آهن را به بازو می‌بندد دومین فصل حضور خود در این تیم را سپری می‌کند. او که به همراه ذوبی‌ها شب گذشته اولین برد فصل را جشن گرفتند، از حالا به دنبال تکرار موفقیت‌های فصل قبل هستند.

2080755

کمال که ظاهرا همیشه در اوج آرامش و دوری مطلق از حواشی است، با حفظ همین رویه به کارش در ذوب آهن ادامه می‌دهد. او حتی وقتی در پرسپولیس حضور داشت نیز به چیزی جز انجام صحیح شرح وظایفش فکر نمی‌کرد. این روحیه از او بازیکن باتجربه‌ای ساخته که می‌تواند هر تیمی را به خوبی رهبری کند و بی‌راه نیست اگر بگوییم هر مربی آرزوی داشتن چنین کاپیتانی را دارد.

جمله طلایی کاپیتان ذوب آهن که بعد از برد دیشب مقابل تراکتور به زبان آورد، به خوبی چهره واقعی او را نشان می‌دهد. او وقتی با این پرسش خبرنگار مواجه شد که "شما ارتش تک نفره مقابل پنج پرسپولیسی ترکیب تراکتور بودید و با این شرایط اهمیت این برد برایتان بیشتر می‌شود" نه تلاش هم‌تیمی‌هایش را نادیده گرفت و نه از کنار زحمات تراکتوری‌ها به راحتی عبور کرد: 
«فکر می‌کنم این سوال شما صحیح نیست. ما الان تیم ذوب‌ آهن هستیم و بچه‌های دیگر هم در تراکتور زحمت می‌کشند. همه برای تیم‌هایمان می‌جنگیم.»

دیدگاه‌ها