کد خبر : 2069283 | 24 شهریور 1403 ساعت 13:04 | 3.6K بازدید | 2 دیدگاه

ناکامی ادامه‌دار السد در لیگ ستارگان: ۴ بازی، ۲ باخت

السد قطر باز هم در یکی از دیدارهای لیگ ستارگان شکست خورد و اختلافش با تیم های دیگر بیشتر شد.

ناکامی ادامه‌دار السد در لیگ ستارگان: ۴ بازی، ۲ باخت

به گزارش ورزش سه، از هفته چهارم لیگ ستارگان قطر دو تیم السد و ام صلال برابر یکدیگر قرار گرفتند و در جریان این دیدار، شاگردان فلیکس سانچز با نتیجه ۳ بر یک مقابل مهمان خود شکست خوردند تا دومین شکست فصل را تجربه کنند.

مدافع عنوان قهرمانی که در تابستان امسال تغییرات زیادی را در کادرفنی و بازیکنان خود تجربه کرده، در دیدار مقابل ام صلال با دریافت دو گل در دقایق ۲ و ۲۲ توسط کنی گوره و آنتونیو مانکه کنترل بازی را از دست داد و در نیمه دوم اگر چه در تلاش بودند به بازی برگردند اما اخراج محمد وعد در شروع ۴۵ دقیقه دوم شرایط بازی را به کلی تغییر داد و علی رغم تک گل حسن الهیدوس، السد نتوانست به بازی برگردد و در نهایت با دریافت گل دقیقه 3+90 این شکستش قطعی شد.

مدافع عنوان قهرمانی از ۴ بازی نخست فصل جدید ۶ امتیاز کسب کرده و با دو تیم الدحیل و الاهلی که رتبه های نخست و دوم را تصاحب کرده‌اند، با یک بازی کمتر اختلاف فاحشی دارد که می‌تواند منجر به کم‌رنگ‌تر شدن شانس قهرمانی السد شود.

2080762

لازم به ذکر است السد در دیدار بعدی خود مقابل العین امارات در چارچوب لیگ نخبگان آسیا قرار می‌گیرد که قطعا آزمونی سخت برای شاگردان سانچز محسوب می‌شود. همچنین نماینده فوتبال قطر پس از انجام دیدار خود مقابل العین، دو دیدار بسیار سخت و دشوار مقابل الغرافه و الدحیل و همچنین پس از آن انجام دو دیدار آسیایی برابر استقلال و پرسپولیس در تاریخ ۹ و ۳۰ مهر می‌تواند شرایط را بر قهرمان قطر سخت کند.

دیدگاه‌ها