کد خبر : 2069281 | 24 شهریور 1403 ساعت 13:11 | 38K بازدید | 52 دیدگاه

تصمیم جالب مدیران رئال

دیویس در رئال: احترام بایرن سر جای خودش!

رئال مادرید وارد فاز نهایی مذاکرات با آلفونسو دیویس شده، اما حتی در صورت توافق با این بازیکن در زمستان نیز چیزی را اعلام نخواهد کرد.

دیویس در رئال: احترام بایرن سر جای خودش!

به گزارش "ورزش سه"، آلفونسو دیویس یکی از گزینه‌های انتقالاتی تابستان امسال رئال بود ولی زمانی که بایرن برای فروش او 35 میلیون یورو در نظر گرفت، باشگاه مادریدی ترجیح داد یک سال دیگر برای او صبر کند. رئال معتقد بود این رقم بالایی برای بازیکنی است که قراردادش در ژوئن 2025 تمام می‌شود و بازیکن آزاد خواهد بود.

مدیران بایرن نیز که از تمدید با دیویس ناامید شده‌اند، تصمیم گرفتند تا پایان قرارداد این مدافع هافبک کانادایی با او ادامه دهند و مشکلی با جدایی رایگان او ندارند. امروز آاس نوشت که همه چیز مطابق میل رئال پیش می‌رود و باشگاه خوشبین است زمستان بتواند قرارداد با او را نهایی کند. طبق قانون، رئال مجاز است در ژانویه با دیویس قرارداد رسمی برای فصل بعد ببنند.

2067732

این منبع اسپانیایی اما تاکید کرد که حتی در صورت عقد قرارداد رسمی، رئال به احترام بایرن این خبر را تا تابستان سال بعد اعلام نخواهد کرد. موردی مشابه داوید آلابا که قراردادش در زمستان 2021 بسته شد و در تابستان آن سال اعلام شد. روابط بین دو باشگاه کاملا خوب است و رئال نمی‌خواهد انتقال دیویس این ارتباط حسنه را برهم بزند.

دیدگاه‌ها