کد خبر : 2069277 | 24 شهریور 1403 ساعت 13:04 | 8.8K بازدید | 12 دیدگاه

چهار برابر کسب پیروزی

قانون عجیب حریف چلسی: پاداش بیشتر برای باختن!

بازیکنان حریف چلسی در دور سوم جام اتحادیه در صورت شکست پاداش بیشتری نسبت به پیروزی دریافت خواهند کرد.

قانون عجیب حریف چلسی: پاداش بیشتر برای باختن!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی و بارو (دسته چهارم انگلیس)، 10 روز دیگر و در تاریخ 24 سپتامبر (سوم مهر) برای اولین بار پس از پیروزی 5-0 چلسی در جام حذفی در سال 1948 به مصاف هم خواهند رفت. این بازی از دور سوم جام اتحادیه فوتبال انگلیس خواهد بود.

طبق گزارش رسانه انگلیسی اسپورت بایبل، مدیران بارو برای بازیکنان تیم در صورت حذف چلسی پاداش‌هایی تعیین کرده‌اند. در قوانین داخلی باشگاه آمده است که طرح پاداش شامل 250 پوند برای هر بازیکن در صورت پیروزی در هر یک دورهای اول تا پنجم رقابت هاست.

اما آنچه جالب است این است که این طرح همچنین به هر بازیکن پاداشی به ارزش 1000 پوند در صورت باخت به یکی از باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس در دور سوم یا بعد از آن ارائه می‌دهد. به این ترتیب اگر بارو با یک تیم لیگ برتری روبرو شود و شکست بخورد، 750 پوند بیشتر پاداش خواهد گرفت.

حتی اگر آنها به نحوی موفق شوند به فینال برسند و عنوان قهرمانی را کسب کنند، فقط 1000 پوند پاداش اضافی به بازیکنان داده می‌شود.

شبهات پیش از بازی مقابل چلسی در اطراف این باشگاه موج می‌زند، به خصوص که این احتمال وجود دارد که بازیکنان به جای انگیزه داشتن برای برد و گرفتن تنها یک چهارم مبلغ فوق، برای باخت و گرفتن هزار پوند بازی کنند.

دیدگاه‌ها