کد خبر : 2069272 | 24 شهریور 1403 ساعت 12:54 | 37.8K بازدید | 49 دیدگاه

درخواست بخشش از مخترعین عیبی یوخ

چهره شرمسار شجاع در پایان مسابقه

شجاع خلیل‌زاده در پایان بازی از سوی هواداران تراکتور تشویق شد.

چهره شرمسار شجاع در پایان مسابقه

به گزارش “ورزش سه”، سه روز بعد از دیدار پرفشار با امارات و در حالی که مقابل قرقیزستان هم بازی کرده بود، نام شجاع در لیست نفرات اصلی تراکتور برای بازی با ذوب‌آهن نیز دیده شد تا او هم مثل ترابی و بیرانوند فیکس تیم اسکوچیچ باشد.  

تا اواسط نیمه دوم کلین‌شیت او به همراه عارف، نادری، دانیال و بیرانوند پابرجا بود اما یک ضدحمله همه چیز را بهم ریخت. در حالی که راست و چپ تراکتور از دانیال و نادری خالی بود، ضربه سر شجاع به مهاجم ذوب‌آهن رسید و در ادامه با دریبل خوردن آقاسی، دروازه بیرانوند فرو پاشید.

این یک اشتباه دسته جمعی بود که به تک گل این مسابقه منجر شد. با این حال سوال اصلی این است که چرا در لحظه زدن ضربه سر شجاع، هافبک دفاعی تراکتور در آن منطقه حضور نداشت که این توپ را جمع کند چرا که به نظر اگر خلیل‌زاده توپ را به هر جای دیگری هد می‌زد، سرنوشت بهتری نداشت.

به هر حال این گل سبب شد تا یاران خلیل‌زاده اولین باخت خود را تجربه کنند اما باعث نشد که هواداران تراکتور دست از تشویق ستاره‌های خود بکشند. جایی که آنها ابتدا عیبی یوخ سر دادند و سپس بازیکنان را تشویق کردند.

این حمایت بی‌دریغی است که یاران شجاع بعد از سه نمایش عالی، سزاوارش بودند. حالا خلیل‌زاده به همراه بازیکنان باتجربه تیم را جمع خواهد کرد تا برای بازی الوکره، جبران کنند.

2080738

عکس: رضا اصولی

دیدگاه‌ها