کد خبر : 2069270 | 24 شهریور 1403 ساعت 12:45 | 12.3K بازدید | 43 دیدگاه

سریع‌ترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس: هالند در صدر

ارلینگ هالند در کورس رقابت برای کسب عنوان سریع‌ترین بازیکن حاضر در لیگ برتر انگلیس هم صدرنشین است.

سریع‌ترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس: هالند در صدر

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند در دو فصل اخیر خودش را یکی از برترین ستاره‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس معرفی کرده و نشان داده است که می‌تواند در بسیاری از زمینه‌ها رکوردهای به ثبت رسیده در این مسابقات را بشکند و آنها را به نام خودش به ثبت برساند.

این بازیکن حالا در کورس سریع‌ترین بازیکن حاضر در لیگ برتر انگلیس هم صدرنشین است. او که در سه هفته ابتدایی فصل جدید این رقابت‌ها موفق شده است هفت گل به ثمر برساند و جایزه بهترین بازیکن ماه آگوست این مسابقات را به دلیل درخششی که در این سه بازی داشته است کسب کند، نشان داده که گلزنی تنها توانایی او نیست.

بر اساس آمارهای اعلام شده از سوی سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، هالند با میانگین سرعت ۳۵.۷۴ کیلومتر بر ساعت که در فصل جدید این مسابقات به ثبت رسانده توانسته است در صدر جدول سریع‌ترین بازیکنان حاضر در این رقابت‌ها قرار بگیرد و در این زمینه هم اول باشد.

نفر دوم در این فهرست تیمو ورنر از تاتنهام است که میانگین سرعت ۳۵.۶۹ کیلومتر بر ساعت را ثبت کرده و فاصله چندانی با شکستن رکورد هالند ندارد. الخاندرو گارناچو که ستاره جوان آرژانتینی منچستریونایتد است هم با ۳۵.۴۸ کیلومتر بر ساعت در تعقیب دو ستاره دیگر است.

2080734

دیدگاه‌ها