کد خبر : 2069263 | 24 شهریور 1403 ساعت 12:33 | 2.6K بازدید | 2 دیدگاه

اورنبرگ با قربانی و سحرخیزان برابر لوکوموتیو

اورنبرگ دقایقی دیگر برابر لوکوموتیو مسکو قرار خواهد گرفت و از دو ستاره ایرانی‌اش در ترکیب بهره برده است.

اورنبرگ با قربانی و سحرخیزان برابر لوکوموتیو

به گزارش "ورزش سه"، اورنبرگ که طی هفته‌های اخیر به نتایج مطلوبی دست نیافته، امروز در دیداری سخت و حساس مقابل لوکوموتیو مسکو قرار خواهد گرفت.

این تیم که طی 7 بازی خود در لیگ روسیه به 6 امتیاز دست یافته و جایگاه یازدهم را به خود اختصاص داده، امروز برابر لوکوموتیو مسکو که در رده سوم جدول حاضر است، قرار خواهد گرفت. لوکوموتیو با 15 امتیاز در رقابت قهرمانی با زنیت و کراسنودار قرار دارد و اختلاف دو امتیازی با صدرنشین آنها را امیدوار به جبران کرده است.

با این حال اورنبرگ در خانه امیدوار است امروز دست به کار بزرگی بزند و بتواند مقابل مدعی قهرمانی این فصل به امتیاز دست یابد. آنها از محمد قربانی و سعید سحرخیزان در ترکیب اصلی خود برای این بازی سود برده‌اند.

2080721

قربانی که در جام حذفی استراحت کرد و در ادامه نیز تیم ملی را در فیفادی طی دو بازی اخیرش همراهی کرد، اکنون با بازگشت به روسیه در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته و باید دید قادر خواهد بود مقابل مدعی این فصل در کسب نتیجه تیمش تاثیرگذار ظاهر شود یا خیر.

این تصویری است که سایت اورنبرگ پیش از این بازی از دو ستاره ایرانی‌اش منتشر کرده است و نگاه ویژه‌ای به عملکرد محمد قربانی و سعید سحرخیزان دو مهره جوان و ایرانی‌اش دارد.

2080720

دیدگاه‌ها