کد خبر : 2069262 | 24 شهریور 1403 ساعت 12:31 | 8.7K بازدید | 22 دیدگاه

حردانی و جایگاهی که به دستش آورد

نقش صالح حردانی در ترکیب سپاهان با وظایفش زیر نظر جواد نکونام کمی متفاوت است.

حردانی و جایگاهی که به دستش آورد

به گزارش "ورزش سه"، صالح حردانی پس از درخشش در دیدار تیم ملی ایران مقابل امارات، در ترکیب اصلی سپاهان برابر ملوان قرار گرفت و روز خوبی را در این نبرد گذراند.

دیداری که در پایان سپاهان موفق شد با تک گل کاپیتان محمد کریمی به پیروزی برسد و چهارمین برد متوالی خود در لیگ امسال را جشن بگیرد.

حردانی که در دو دیدار قبلی تیمش مقابل شمس آذر قزوین و خیبر خرم‌آباد به عنوان یار جانشین به میدان رفته بود، دوباره توانست جایگاهش در ترکیب اصلی را به دست بیاورد و یکی از ستاره‌های سپاهان باشد تا این تیم همچنان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

حردانی پس از حضور دو سال نیمه در استقلال و تجربه قهرمانی در لیگ برتر و سوپرجام، به تیم زردپوش اصفهان رفته و امیدوار است تا بتواند با این تیم قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیرد.

2080726

او البته در ترکیب سپاهان وظایف متفاوتی نسبت به حضورش در استقلال دارد و در تیم مورایس بیشتر میل به هجوم در او دیده می‌شود و در دیدار با ملوان دو شوت به سمت دروازه حبیب فرعباسی روانه کرد که یکی را گلر ملوانی‌ها سیو کرد و دیگری با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت و احتمالا در دیدارهای بعدی شاهد گلزنی این بازیکن کوتاه قامت اما چغر باشیم.

دیدگاه‌ها