کد خبر : 2069261 | 24 شهریور 1403 ساعت 12:29 | 17.2K بازدید | 97 دیدگاه

پیام کاپیتان استقلال: وقت اتحاد فرا رسیده است

سیدحسین حسینی با انتشار متنی در صفحه شخصی خود، از هواداران تیمش خواست تا از استقلال حمایت کنند.

پیام کاپیتان استقلال: وقت اتحاد فرا رسیده است

به گزارش "ورزش سه"، استقلال روزهای بحرانی و پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت. پس از شکست برابر استقلال خوزستان، نزدیک به 10 روز، انواع و اقسام اخبار و حواشی پیرامون نیمکت این تیم در رسانه‌ها منتشر شد و اسامی زیادی به عنوان گزینه‌های جانشین نکونام مطرح گردید.

اما در نهایت، مدیران هلدینگ و باشگاه تصمیم گرفتند تا به همکاری خود با نکونام ادامه دهند. سرمربی آبی‌ها اکنون خود را برای دیدار حساس دوشنبه برابر الغرافه آماده می‌کند و کاپیتان استقلال نیز با انتشار پیامی، هواداران را به اتحاد دعوت کرده است.

2080718

سیدحسین حسینی در استوری که منتشر کرده، نوشته است:

هواداران عزیز استقلال
وقت آن رسیده که دوباره دست به دست هم بدهیم و قلب‌هایمان را به هم گره بزنیم متحد شویم و روزهای خوب را کنار هم تجربه کنیم یک یا علی از ما و شما همان استقلالی را می‌سازد که همه از آن بترسند. در آستانه بازی‌های آسیایی نیاز به شور شوق و حمایت شما داریم به یاد ندارم استقلال روزهای سخت داشته باشد، ولی هواداران کنارش نبوده باشند.

وقت اتحاد دوباره فرا رسیده از همه شما عزیزان و هواداران بزرگ استقلال می‌خواهم از همه اعضای استقلال حمایت کنید بازی‌های مهی پیش‌رو داریم مثل همیشه به ما انرژی و قوت قلب بدهید ما هم با تمام وجود برای شما می‌جنگیم تا به امید به خدا بعد از بازی آغاز روزهای خوب را با هم جشن بگیریم.

دیدگاه‌ها