کد خبر : 2069260 | 24 شهریور 1403 ساعت 12:27 | 40.4K بازدید | 13 دیدگاه

اولین گل روکه برای بتیس

طلسم شکست: اولین شکار فصل ببر برزیلی!

ویتور روکه دیشب توانست گل دوم بتیس را به لگانس بزند و سپس با همه وجودش خوشحالی کرد.

طلسم شکست: اولین شکار فصل ببر برزیلی!

به گزارش "ورزش سه"، ویتور روکه بعد از یک نیم فصل دشوار در بارسا که در 16 بازی فقط 2 گل زد و سپس در لیست سیاه باشگاه قرار گرفت، راهی رئال بتیس شد. انتقال او قرضی است و انگیزه‌های فراوانی دارد. بارسا حتی حاضر به فروش روکه بود، اما باشگاهی حاضر نشد برای او 40 میلیون یورو بپردازد.

روکه دو هفته قبل برای اولین بار پیراهن بتیس را پوشید و در دقایق پایانی بازی با رئال به میدان رفت و موفق به گلزنی نشد. او دیشب ولی توانست در دومین بازی با پیراهن بتیس گلزنی کند. این نخستین بازی او در ورزشگاه بنیتو ویامارین بود.

ببر برزیلی با زدن گل دوم برتری تیمش را قطعی کرد و این گل را با همه وجودش جشن گرفت. روکه در پایان بازی گفت: «از اولین بازی در بنیتو ویامارین و اولین گل برای بتیس بسیار خوشحالم و این رؤیایی است که به حقیقت پیوسته است، حتی در بهترین رؤیاهایم هم تصور نمی‌کردم در اولین بازی خودم در این ورزشگاه گلزنی کنم. این گل تقدیم به کسانی که در بدترین روزها کنارم بودند. خدا را شکر می‌کنم و همه توانم را در ادامه برای بتیس می‌گذارم.»

2080716
2080717

روکه وعده‌ای هم به هواداران بتیس داد: «این گل به من اعتماد به نفس زیادی داد. دیگر استرسی ندارم و مطمئنم حداقل 10 گل یا بیشتر به ثمر خواهم رساند.»

دیدگاه‌ها