کد خبر : 2069259 | 24 شهریور 1403 ساعت 12:23 | 9.9K بازدید | 2 دیدگاه

استقبال ویژه از ماتا: در حد یک راک استار! (عکس)

خوان ماتا با استقبال بسیار زیادی پس از ورودش به فرودگاه سیدنی روبرو شد.

استقبال ویژه از ماتا: در حد یک راک استار! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، خوان ماتا که در سال‌های نه چندان دور یکی از ستاره‌های درخشان حاضر در ترکیب منچستریونایتد بود پس از به دست آوردن تجربه بازی در گالاتاسرای و ویسل کوبه تصمیم گرفت که مقصد جدید و هیجان انگیزی را برای سال‌های پایانی فوتبالش انتخاب کند.

2080714

او با باشگاه وسترن سیدنی در استرالیا به توافق رسید که پیراهن این تیم را به تن کند و قراردادی یک ساله را هم با این باشگاه به امضا رساند تا پس از ترکیه و ژاپن، این بار حضور در فوتبال این کشور را هم تجربه کند و به نظر می‌رسد که هواداران این تیم هم از حضور او در این باشگاه بسیار خوشحال هستند.

این ستاره ۳۶ ساله سابق چلسی و یونایتد در ساعت شش صبح شنبه به وقت محلی به فرودگاه سیدنی رسید اما بسیاری از هواداران این تیم در این فرودگاه حاضر بودند تا از او به شکل قابل توجه استقبال کنند و نشان دهند که از حضورش در این تیم و انتخابش بسیار خوشحال و هیجان زده هستند.

2080712
2080713

هواداران این تیم پیش از این در شبکه‌های اجتماعی هم با انتشار پست‌هایی علاقه بسیار زیادشان به ماتا را نشان داده و مدعی شده بودند که او می‌تواند این تیم را به یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی تبدیل کند و آنها را بار دیگر به روزهای خوب گذشته برگرداند.

دیدگاه‌ها