کد خبر : 2069251 | 24 شهریور 1403 ساعت 11:52 | 3.4K بازدید | 1 دیدگاه

دو ستاره جوان ایران مقابل لوکوموتیو

اورنبورگ در حضور دو بازیکن ایرانی خود دیدار مقابل لوکوموتیو مسکو را آغاز می‌کند.

دو ستاره جوان ایران مقابل لوکوموتیو

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال اورنبورگ که محمد قربانی و سعید سحرخیزان را در لیست نفراتش دارد، از ساعت 12:30 امروز در ورزشگاه گازوویک مقابل لوکوموتیو مسکو رده سومی قرار می‌گیرد.

محمد قربانی که چهار روز قبل در دومین مسابقه تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 حضور تعویضی مقابل امارات داشت و پیش از آن هم برابر قرقیزستان نیمکت‌نشین بود، در دیدار امروز اورنبورگ برابر لوکوموتیو مسکو در جمع 11 نفر اصلی تیمش دیده می‌شود.

2080704

ملی‌پوش ایرانی اورنبورگ که در هفت مسابقه این فصل لیگ برتر روسیه حضور ثابت در تمام مسابقات این تیم داشته و یک گل به ثمر رسانده، امروز یک خط جلوتر از هافبک دفاعی که همیشه حضور داشت، به کار گرفته شده است.

سعید سحرخیزان، دیگر بازیکن ایرانی اورنبورگ که در اردوی تیم ملی غایب بود، دیگر بازیکن ثابت تیمش مقابل لوکوموتیو مسکو است و انگیزه زیادی برای تداوم گلزنی خود دارد.

این مهاجم جوان ایرانی در چهار هفته اخیر لیگ برتر روسیه که حضور ثابت در ترکیب اورنبورگ داشته، توانسته دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد.

تیم فوتبال اورنبورگ با یک پیروزی، سه مساوی و سه شکست در این فصل 6 امتیازی است و در رده دوازدهم جدول لیگ برتر روسیه قرار گرفته و در صورت برتری مقابل لوکوموتیو مسکو صعود دو تا سه پله‌ای خواهد داشت.

دیدگاه‌ها