کد خبر : 2069249 | 24 شهریور 1403 ساعت 11:48 | 23.2K بازدید | 9 دیدگاه

رسمی: قرارداد سرمربی قهرمان المپیک تمدید شد

با اعلام فدراسیون والیبال فرانسه قرارداد آندره‌آ جیانی با این تیم تمدید شد.

رسمی: قرارداد سرمربی قهرمان المپیک تمدید شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال فرانسه در حال حاضر به عنوان یکی از برترین تیم‌های والیبال جهان شناخته می‌شود. این تیم طی ماه‌های اخیر موفق به کسب دو افتخار بزرگ شد و توانست قهرمان لیگ ملت‌ها و المپیک پاریس شود. تیم فرانسه تحت هدایت آندره‌آ جیانی، سرمربی ایتالیایی خود، به این دستاوردها دست پیدا کرد و نشان داد که یکی از قدرت‌های بی‌چون و چرای والیبال دنیاست.

در آغاز همکاری جیانی با تیم فرانسه، انتقاداتی نسبت به عملکرد او مطرح بود، اما این مربی توانست به مرور زمان با نتایج درخشان خود این انتقادات را بی‌اثر کند. جیانی در نهایت موفق شد طلای المپیک پاریس را برای تیم فرانسه به ارمغان بیاورد و ارزش‌های خود را به اثبات برساند. این عملکرد درخشان، حمایت کامل فدراسیون والیبال فرانسه از او را به همراه داشت.

به دنبال این موفقیت‌ها، فدراسیون والیبال فرانسه اعلام کرد که قرارداد آندره‌آ جیانی تا المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس تمدید شده است. بر این اساس، این سرمربی ایتالیایی به مدت چهار سال دیگر هدایت تیم ملی والیبال فرانسه را بر عهده خواهد داشت و انتظار می‌رود با او نتایج درخشانی در آینده نیز برای این تیم رقم بخورد.

دیدگاه‌ها