کد خبر : 2069242 | 24 شهریور 1403 ساعت 11:24 | 17.5K بازدید | 114 دیدگاه

تراکتور این سیلی را لازم داشت (عکس)

اولین شکست تراکتور در آستانه ورود این تیم به لیگ قهرمانان رقم خورد.

تراکتور این سیلی را لازم داشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سه نمایش فوق‌العاده مقابل مس رفسنجان، پرسپولیس و هوادار، تراکتور برای دو رقمی کردن امتیازاتش و البته کسب نخستین پیروزی خانگی وارد یادگار امام شد. با این حال از همان دقایق نخست، نمایش این تیم تحت تاثیر دفاع فشرده حریف قرار داشت که با شناخت از تیم دراگان اسکوچیچ، مهیای این بازی دشوار شده بود.

تراکتور در مقابل حریف سبزپوش سختکوش، نتوانست همچون بازی‌های قبلی موقعیت گل بسازد و مهاجمان این تیم نیز از اندک روزنه‌ها استفاده نکردند تا در نیمه دوم و روی یک ضد حمله، بازیکن تعویضی ذوب‌آهن زخم کاری را به قلب دراگان اسکوچیچ و شاگردانش بزند؛ زمانی که چند اشتباه متوالی باعث شد تا در نهایت توپ در قعر دروازه علیرضا بیرانوند آرام بگیرد.

اما تراکتور این باخت را به فال نیک می‌گیرد. اگرچه آنها امیدوار بودند با برد در این بازی همراهی هواداران خود برای دیدارهای آینده را هم تضمین کنند و با روحیه به لیگ قهرمانان بروند ولی فوتبال روی بد خود را به تراکتور نشان داد و تاس آنها مقابل ذوب‌آهن خوب به زمین ننشست تا اولین باخت در هفته چهارم رقم بخورد.

2080695
2080696

حالا تیم کهکشانی 7 امتیازی مانده و احتمالا شاهد عبور چند تیم در جدول از خود خواهد بود و از صدر جدول دور خواهد شد، اما شاید همین باخت تراکتوری‌ها را به خودشان بیاورد و این تیم کهکشانی را از غرور کاذب سه هفته نخست خارج کند؛ چیزی که علیرضا بیرانوند هم به آن اشاره می‌کند.

او و یارانش در پرسپولیس هم چند بار اینطوری سیلی خورده و به خودشان آمده بودند و حالا به خوبی می‌توانند این شکست تلخ را مدیریت کنند، باختی که شاید منجر به نتایج بهتر در لیگ و آسیا هم بشود.

عکس: رضا اصولی

دیدگاه‌ها