کد خبر : 2069238 | 24 شهریور 1403 ساعت 11:08 | 9.1K بازدید | 14 دیدگاه

در بهترین فرم و بمب انگیزه؛

تصاویر امیدبخش از تیم شمسایی در آستانه جام جهانی

تمرینات تیم ملی فوتسال در شهر بخارا زیر نظر وحید شمسایی به صورت فشرده و همچنین باطراوت در حال پیگیری است و این تصاویر بارقه‌های امید را برای درخشش تیم ملی زنده کرده است.

تصاویر امیدبخش از تیم شمسایی در آستانه جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان فوتسال ایران که به اعتقاد بسیاری از بازیکنان و مربیان مطرح دنیا جزء بهترین‌های جهان محسوب می‌شوند، با انگیزه‌ای فراوان در تمرینات پا به توپ شده‌اند و برای اولین جدال مقابل ونزوئلا لحظه شماری می‌کنند. آن‌ها در بهترین فرم خود قرار دارند و با آمادگی زیادی برای شروع رقابت‌ها نقشه می‌کشند و رویاپردازی می‌کنند. تصاویری که خود بازگوی همه چیز است.

باقر محمدی، پس از دستکش طلایی لیگ برتر و جام ملت‌های آسیا که رکورد کلین‌شیت را جابه‌جا کرد، برای دومین جام جهانی دوران حرفه‌ای و این بار در نقش مرد شماره یک، درون قفس توری ایستاده و همانند همیشه انعطاف و رفلکس خود را در تمرینات به رخ کشیده است.

پرتره‌ای از وحید شمسایی که به سان همیشه جذاب، جدی و حساس بوده است. او همه چیز را زیر ذره‌بین دارد و حرکات و نمایش ستاره‌هایش را بررسی می‌کند.

سالار آقاپور، شادی پس از گل را در تمرین به اجرا در آورده. او از نامزدان بهترین بازیکن جهان در سال 2023 معرفی شد و روحیه و انگیزه این ستاره جوان را دو چندان کرده است. سالار از مهره‌های کلیدی تیم ملی در جام جهانی به شمار می‌رود.

2080687
2080688
2080689
2080690

حسین طیبی، ستاره‌ای از نسل طلایی تا نسل جدید، در همه جا و همه حال، برای تیم ملی تعیین کننده بوده است و طرفداران به فوتسال مشتاقانه در انتظار نمایش او در جام جهانی 2024 هستند تا بار دیگر با گل‌هایش همه را به وجد بیاورد.

علی اصغر حسن‌زاده، کاپیتان و طراح تیم ملی فوتسال ایران که برای خرد و زیر و رو کردن همه آمارها آماده می‌شود. ستاره‌ای که در جمع بزرگان و چهره‌های ماندگار تاریخ جام جهانی محسوب می‌شود. گل‌ها و تعداد بازی‌هایش، حریفان را به ترس وا داشته است.

دیدگاه‌ها