کد خبر : 2069236 | 24 شهریور 1403 ساعت 11:04 | 11.4K بازدید | 10 دیدگاه

رد پیشنهادهای مختلف: فداکاری هوملس برای رم!

متس هوملس پیش از پیوستن به رم پیشنهادهای جدی بسیاری را رد کرده است.

رد پیشنهادهای مختلف: فداکاری هوملس برای رم!

به گزارش "ورزش سه"، متس هوملس پس از ترک دورتموند تصمیم گرفت که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال راهی رم شود، اما قرار نیست در بازی این هفته برابر جنووا در ترکیب اصلی این تیم به میدان برود.

رسانه‌های ایتالیایی معتقد هستند که دانیله ده‌روسی قصد دارد در بازی این هفته که روز یکشنبه برابر جنووا برگزار خواهد شد از ماریو هرموسو که یک روز پیش از هوملس قراردادش را با این تیم به امضا رساند در ترکیب تیمش در کنار جانلوکا مانچینی و اوان اندیکا در خط دفاعی استفاده کند.

پس از جدایی هوملس از دورتموند، شایعات بسیاری درباره آینده و مقصد بعدی این بازیکن به گوش می‌رسید و صحبت‌هایی از احتمال حضور او در باشگاه‌هایی در اسپانیا شنیده می‌شد، اما او در نهایت تصمیم گرفت که پیراهن رم را به تن کند و فوتبالش را در این باشگاه ادامه دهد.

پیش از این گفته شده بود که بولونیا به صورت جدی به دنبال جذب این بازیکن بوده است و حالا دانیله پراده، مدیر ورزشی باشگاه فیورنتینا، هم در گفت‌وگو با خبرنگاران تایید کرد که مذاکراتی را با هوملس انجام داده است: «ما به جذب او فکر کردیم اما او می‌خواست که بیشتر صبر کند. او برای این که سریعا تصمیمش را بگیرد آماده نبود. این صحبتی بود که با باشگاه دیگر از جمله بولونیا و حتی رئال سوسیداد هم داشت.»

هوملس در ویدیویی خطاب به هواداران رم پس از انتخاب این باشگاه گفت: «این انتقالی بزرگ برای من است. من بسیار خوشحالم که برای این باشگاه و برای این هواداران در این ورزشگاه بازی خواهم کرد. صادقانه باید بگویم که پس از سپری کردن فصل گذشته نیاز به زمان دارم. ترک دورتموند پس از مدتی طولانی باعث شده است که نیاز به زمان برای ریکاوری خصوصا بعد از فینال لیگ قهرمانان داشته باشم.»

با این حال، این احتمال وجود دارد که این ستاره آلمانی در بازی این هفته برابر جنووا چند دقیقه‌ای فرصت برای حضور در زمین داشته باشد.

دیدگاه‌ها