کد خبر : 2069232 | 24 شهریور 1403 ساعت 10:46 | 23K بازدید | 23 دیدگاه

تمجید از مهاجم جدید دورتموند: درجه یک و بی‌نقص!

بازیکنان و مدیران دورتموند از عملکرد سرهو گیراسی در ترکیب این تیم کاملا راضی هستند.

تمجید از مهاجم جدید دورتموند: درجه یک و بی‌نقص!

به گزارش "ورزش سه"، گیراسی پس از پیوستن به دورتموند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال هنوز نتوانسته است گلی را با پیراهن به ثمر برساند، اما عملکرد خوبش در این تیم باعث شده است که بسیاری به تمجید و تحسین از او روی بیاورند.

کریم آدیمی پس از پیروزی ۲-۴ دورتموند برابر هایدنهایم در چارچوب مسابقات هفته سوم فصل جدید رقابت‌های بوندسلیگا به خبرنگاران گفت: «او بازیکنی درجه یک است و برای ما بهترین است. او اجازه می‌دهد که توپ به درستی به چرخش دربیاید و در عین حال می‌تواند در فاز دفاعی هم کمک کند و به‌موقع عقب بکشد. پا به توپ او عالی است و این قطعا به ما کمک خواهد کرد. ما به چنین چیزی نیاز داشتیم.»

گیراسی که به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو برای مدتی طولانی از میادین دور بود پس از این بازی اظهار داشت: «عملکردم برای بازی اول بد نبود. البته که دوست دارم گلی به ثمر برسانم اما مهم‌ترین نکته برای من این است که تیمم پیروز شود.»

سباستین کل هم به عنوان مدیر ورزشی این تیم درباره عملکرد گیراسی گفت: «او کمک زیادی به ما خواهد کرد. حضور او، سبک خطا گرفتنش از حریف و حفظ توپش عالی است. او بازیکنی بسیار مهم برای ما خواهد بود. او خیلی زود می‌تواند بازی را درک کند و نشان می‌دهد که چقدر باهوش است. او نتوانست گل بزند اما خیلی طول نمی‌کشد که بتواند این کار را هم برای ما انجام دهد.»

دیدگاه‌ها