کد خبر : 2069231 | 24 شهریور 1403 ساعت 10:42 | 26.5K بازدید | 69 دیدگاه

بغداد آماده استقبال از کریس رونالدو می‌شود

بغداد خودش را برای استقبال از النصر و کریستیانو رونالدو آماده می‌کند.

بغداد آماده استقبال از کریس رونالدو می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، النصر روز دوشنبه در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا باید در ورزشگاه خانگی الشرطه عراق روبروی این تیم به میدان برود و هواداران عراقی مشتاق دیدار با ستاره‌های این تیم هستند.

بسیاری از طرفداران کریستیانو رونالدو در بغداد خودشان را برای ملاقات و استقبال از ستاره محبوب‌شان به بهترین شکل ممکن آماده می‌کنند و اشتیاق زیادی برای تماشای بازی این بازیکن از نزدیک و دیدار با او در مدت زمان حضورش در پایتخت عراق برای برگزاری این بازی دارند.

پایتخت کشور عراق هم به نوبه خودش در حال آماده شدن برای استقبال از این باشگاه عربستانی و تمام ستاره‌هایی است که در این تیم توپ می‌زند و قرار است در هتل تاریخی الرشید، که یکی از لوکس‌ترین هتل‌های بغداد است، از آنها استقبال شود و در این هتل اقامت داشته باشند.

رسانه‌های عراقی اعلام کردند که قرار است پوشش همه جانبه و کاملی از مدت زمان حضور این بازیکنان و تیم النصر در عراق در رسانه‌های این کشور انجام شود و حضور رونالدو در عراق به صورت زنده و کامل در یک برنامه چند ساعته هم پوشش داده خواهد شد تا طرفداران او بتوانند بیشترین استفاده ممکن را از این فرصت ببرند. قرار است یک کانال خاص به صورت مجزا تنها حرکات رونالدو را در طول برگزاری این بازی به صورت زنده پخش کند.

این در حالی است که هواداران تیم الشرطه عراق هشدار داده‌اند که نباید هیچ تلاشی از سوی فوتبال‌دوستان عراقی برای حمایت از النصر به دلیل علاقه طرفداران به رونالدو انجام شود و پلیس تنها اجازه ورود پرچم‌های این باشگاه عراقی را خواهد داد.

دیدگاه‌ها