کد خبر : 2069229 | 24 شهریور 1403 ساعت 10:09 | 27.1K بازدید | 26 دیدگاه

اقدام جالب بارسلونا: تست ژنتیک از پدری!

باشگاه بارسلونا برای کمک بیشتر به بهبود شرایط پدری تصمیم به انجام آزمایش ژنتیک از او گرفته است.

اقدام جالب بارسلونا: تست ژنتیک از پدری!

به گزارش "ورزش سه"، پدری در طول چند سال گذشته موفق شده خودش را به عنوان یکی از مهره‌های کلیدی بارسلونا در خط میانی معرفی کند و عملکرد درخشان به نمایش گذاشته اما همیشه در طول این دوران با مشکل مهمی به نام مصدومیت روبرو بوده است.

این ستاره اسپانیایی به دلیل مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدتش در بسیاری از دیدارهای بارسلونا در چند فصل اخیر حاضر نبوده و در جریان جام ملت‌های اروپا هم در بازی مقابل آلمان بار دیگر مصدوم شد تا فرصت حضور در دیدار فینال و کمک به این تیم در کسب عنوان قهرمانی را از دست بدهد.

همین موضوع باعث شده است که کادر پزشکی و مدیران این باشگاه به صورت جدی به دنبال پیدا کردن راه حلی برای کاهش مصدومیت‌های این بازیکن باشند تا بتوانند بیشتر از توانایی‌های او در ترکیب تیم‌شان استفاده کنند.

حالا روزنامه موندو دیپورتیوو مدعی شده است که مدیران باشگاه بارسلونا در اقدامی جالب تصمیم گرفتند که یک آزمایش ژنتیک از عضلات پدری بگیرند تا بتوانند از این طریق راه حل مناسبی برای مقابله با مصدومیت‌های متعدد او در طول فصل پیدا کنند.

این آزمایش در واقع در آزمایشگاهی در بالتیمور در آمریکا انجام شده و نتایج آن به بارسا نشان داده است که بازیکن باید به صورت مداوم و هر روزه بدنسازی قدرتی برای تقویت ماهیچه‌هایش انجام دهد تا با مصدومیت کمتری مواجه شود.

دیدگاه‌ها