کد خبر : 2069227 | 24 شهریور 1403 ساعت 09:44 | 8.1K بازدید | 21 دیدگاه

ناراحتی رشفورد: همه غیرمنصفانه اذیتم می‌کنند

مارکوس رشفورد احساس می‌کند که انتقادها از او بی‌دلیل و غیرمنصفانه است.

ناراحتی رشفورد: همه غیرمنصفانه اذیتم می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد رشفورد در فصل گذشته و فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از سوی بسیاری از رسانه‌ها و کارشناسان و هواداران منچستریونایتد زیر ذره‌بین بوده، چون این بازیکن نتوانسته انتظارات را در زمینه ارسال پاس گل و گلزنی برآورده کند.

این بازیکن در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر انگلیس تنها هفت گل به ثمر رساند و در فصل جدید هنوز نتوانسته است دروازه حریفان را باز کند و همین موضوع باعث شده است که فشارها روی او هر روز بیشتر از قبل افزایش پیدا کند.

حالا یکی از منابع نزدیک به این ستاره انگلیسی به سان گفته: "اگر بازیکن دیگری توپی را از دست بدهد مشکلی ندارد، اما وقتی که رشفورد توپی را از دست بدهد همه چیز فرق می‌کند. انتقادهایی که از او مطرح می‌شود بی‌رحمانه است و باعث شده است که او احساس بدی داشته باشد. هواداران همیشه به حرف بازیکنان سابق گوش می‌کنند و این شرایط را بدتر می‌کند.

مدیران یونایتد نزدیک به ۱۰۰ میلیون پوند برای خرید واجب نوک هزینه کرده‌اند و این باعث شده که جایگاه رشفورد تغییر کند و او در حال انجام وظایفش در ترکیب این تیم است. این که فرصت چندان خوبی برای او ایجاد نمی‌شود تقصیر او نیست. شاید کمی حمایت از او بتواند برای بازگشتش به دوران اوج کمک کند. اما چنین وضعیتی فقط شرایط را برای او سخت‌تر می‌کند."

دیدگاه‌ها