کد خبر : 2069219 | 24 شهریور 1403 ساعت 10:00 | 15.1K بازدید | 19 دیدگاه

مرور جذاب‌ترین بازی هفته؛

بازی 120 دقیقه‌ای ایران 6 نکته خواندنی دارد!

دیدار تیم‌های شمس آذر و استقلال خوزستان با رقم خوردن چند اتفاق جالب و خاص همراه بود.

بازی 120 دقیقه‌ای ایران 6 نکته خواندنی دارد!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از جذاب‌ترین دیدارهای اولین روز از هفته چهارم لیگ برتر مصاف شمس آذر و استقلال خوزستان در یک رقابت 120 دقیقه‌ای (با احتساب وقت‌های اضافه) بود. دیداری که در نهایت با تساوی پرگل 2 بر 2 خاتمه یافت و البته دو گل دیگر این بازی که مردود اعلام شد. این بازی با چند اتفاق جالب همراه بود که در ادامه آنها را مرور می‌کنیم:

* چهره ویژه بازی
اولین اتفاق گلزنی تیوی بیفوما بود. ستاره لالیگایی استقلال خوزستان در دقیقه 25 روی یک و دویی که خودش در متن آن بود در موقعیت تک به تک قرار گرفت و برای دومین بازی متوالی گلزنی کرد تا اولین بازیکن خارجی فصل جدید باشد که در دو بازی پیاپی موفق به گلزنی شده است.

2080654

* اولین گل به خودی فصل
هنوز نیمه اول تمام نشده بود که بهروز بارانی در پنجمین دقیقه وقتهای تلف شده به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا حساب کار یک بر یک مساوی شود و اولین گل به خودی فصل به ثبت برسد.

2080659

* تاثیرگذاری وی‌ای‌آر
کمک داور ویدئویی این بازی حسابی شلوغ بود و با بررسی چند صحنه حساس تصمیمات مهمی گرفت. روی صحنه اولین گل بازی که برای استقلال خوزستان زده شد ابتدا داور اعلام آفساید کرد که بعد از بازبینی آن را پذیرفت. همچنین از هر تیم یک گل پذیرفته نشد. ابتدا در دقیقه 61 میلاد فخرالدینی برای شمس آذر گل زد که بعد از بررسی مردود اعلام شد و در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده هم سجاد شهباززاده استقلال خوزستان را پیش انداخت اما با اعلام آفساید پذیرفته نشد.

2080660

* گلزنی وزیری‌پناه
در دقیقه 81 بازی بود که علی وزیری‌پناه گل دوم شمس آذر را زد و این تیم را پیش انداخت. این اتفاق در حالی رخ داد که وزیری پناه سابقه بازی در استقلال خوزستان را دارد و به نوعی امشب دروازه تیم سابق خود را باز کرد.

2080661

* مشکل حل نشدنی ورزشگاه سردار آزادگان قزوین
ورزشگاه قزوین از جمله ورزشگاه‌هایی است که از هر نظر وضعیت مطلوبی دارد ولی به دلیل وزش باد شدید تیم‌های استقلال و پرسپولیس تمایل چندانی به میزبانی در این ورزشگاه نشان نداده‌اند. ظاهرا وزش باد در قزوین موضوعی ثابت است که کسی برای حل آن نمی‌تواند کاری انجام دهد.

* طولانی‌ترین بازی تاریخ لیگ برتر
در نیمه اول بازی 18 دقیقه وقت تلف شده لحاظ شد و سوت پایان نیمه دوم هم بعد از 18 دقیقه به صدا درآمد تا مدت زمان حدودا 126 دقیقه‌ای که از آغاز تا پایان این بازی سپری شد به رکودی خاص در لیگ برتر تبدیل شود.

دیدگاه‌ها