کد خبر : 2069216 | 24 شهریور 1403 ساعت 09:43 | 23.9K بازدید | 94 دیدگاه

ممبینی: زودتر برنامه‌ریزی کنند؛

استقلال و پرسپولیس ورزشگاه بسازند، سخت نیست!

دبیر کل فدراسیون فوتبال به مالکان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس پیشنهاد ساخت ورزشگاه اختصاصی داد.

استقلال و پرسپولیس ورزشگاه بسازند، سخت نیست!

به گزارش "ورزش سه"، هدایت ممبینی در خصوص مشکل بزرگ تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای میزبانی در تهران گفت: «الان بیش از یک سال است که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شده‌اند. مالکان آن‌ها جزو پردرآمدترین بنگاه‌های اقتصادی ایران هستند و ساخت ورزشگاه اختصاصی نباید برایشان کار سختی باشد ولی آیا تا حالا کاری در این خصوص انجام داده‌اند؟»

او ادامه داد: «متاسفانه فقط به دنبال گرفتن بازیکن و بردن بازی و امتیاز هستند و فکری برای زیرساخت‌ها نمی‌کنند. الان برای این دو باشگاه بهترین فرصت است که ورزشگاه اختصاصی خودشان را بسازند. نمی‌گوییم ورزشگاه 120 هزار نفری، چون سنگ بزرگ علامت نزدن است. الان بازی امارات - ایران در ورزشگاه العین جمعا 22 هزار نفر تماشاگر داشت.»

ممبینی تاکید کرد که ساخت ورزشگاه باید در اولویت سرخابی‌ها قرار گیرد: «استقلال و پرسپولیس حداقل می‌توانند ورزشگاه‌های 40 هزار نفری بسازند. بهتر است زودتر برنامه‌ریزی این کار را انجام دهند. ساختنش برای آنها کار سختی نیست. الان شرکت‌های بزرگی در دنیا وجود دارند که استادیوم را زیر یکی دو سال می‌سازند و به نظر من اولویت مالکان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید این مسئله باشد.»

دیدگاه‌ها