کد خبر : 2069205 | 24 شهریور 1403 ساعت 08:27 | 15.4K بازدید | 29 دیدگاه

واکنش دبیرکل فدراسیون به مافیای چمن در ایران!

هدایت ممبینی گفت اینکه ورزشگاه‌های ما چمن مناسبی ندارند جای سوال دارد.

واکنش دبیرکل فدراسیون به مافیای چمن در ایران!

به گزارش "ورزش سه"، بررسی آخرین وضعیت ورزشگاه‌های کشور یکی از داغ‌ترین سوژه‌های این روزهای محافل ورزشی است. مشکلی که به یک‌باره رخ داد و در اتفاقی عجیب مشکل چمن به وجه اشتراک اکثر ورزشگاه‌های مطرح لیگ برتر تبدیل شد.

هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال که میهمان یک برنامه تلویزیونی بود در واکنش به این موضوع گفت:
«یکی از ابزارهای مسابقه فوتبال شرایط زمین بازی است که هم برای فوتبالیست و هم برای بیننده تلویزیونی اهمیت زیادی دارد. باشگاه‌های ما و سازمان‌ها و نهادهایی که در این خصوص مسئولیت دارند باید این موضوع را جدی بگیرند.»

او همچنین تاکید کرد که این مشکل برای شخصیت فوتبال ایران در عرصه بین‌المللی خوب نیست:
«وقتی شما در فوتبال دنیا و آسیا جایگاه خوبی داری چنین امکاناتی برایتان زشت و زننده است. برای حل این مشکل همه باید دست به دست هم بدهند.»

ممبینی در واکنش به سوال مجری مبنی بر فعالیت مافیای چمن و خرابی‌های عمدی در این باره، پاسخ داد:
«بحث مافیای چمن را نشنیده‌ام ولی آنچه می‌بینیم این است که چمن ورزشگاه‌های ما از غدیر اهواز گرفته تا نقش جهان و تختی و آزادی همه مشکل دارند. به عنوان مثال ورزشگاه غدیر جزو ورزشگاه‌های زیبای کشور است و مگر می‌شود چمن چنین ورزشگاهی چمن خراب باشد؟ سوالاتی از این قبیل را باید متولیان پیگیری کنند.»

دبیرکل فدراسیون همچنین تاکید کرد وظیفه فدراسیون پیگیری این مشکل است:
«باید همین الان موضوع چمن را برای همیشه حل کنیم. فدراسیون فوتبال فقط تا حدی قدرت دارد که به باشگاه‌ها فشار بیاورد و پیگیر حل موضوع باشد. وظیفه ما نیست که پیمانکار ببریم تا چمن ورزشگاهی را درست کند. انتظارات از فدراسیون باید منطقی و در چارچوب وظایفمان باشد.»

دیدگاه‌ها