کد خبر : 2069202 | 24 شهریور 1403 ساعت 09:00 | 8.1K بازدید | 5 دیدگاه

وی ای آر دو گل را سوزاند

شهباز و فخرالدینی قربانی دقت میلی‌متری داوری!

خوشحالی فخرالدینی و شهباززاده در بازی روز گذشته دوام چندانی نداشت!

شهباز و فخرالدینی قربانی دقت میلی‌متری داوری!

به گزارش "ورزش سه"، سجاد شهباززاده و میلاد فخرالدینی دو بازیکن سابق استقلال در بازی با شمس آذر موفق به گلزنی شدند اما بررسی تصاویر توسط VAR گل‌های این دو بازیکن را مردود اعلام کرد.

نکته عجیب گل‌‌های هر دو بازیکن آفساید میلی‌متری و سختی بود که به سختی توسط داور و کمک‌داورهای ویدیویی تشخیص داده شد و خوشحالی دو بازیکن کهنه‌کار لیگ زیاد طول نکشید.

2080626

فخرالدینی که بعد از شروع لیگ به شمس آذر پیوست و در بازی با استقلال کار خود را شروع کرد، شرایط سختی را تجربه می‌کرد و گل تماشایی او می‌توانست شرایط متفاوتی را برای او رقم بزند، او با پرواز بلند و ضربه سر تماشایی در بین مدافعان استقلال خوزستان دروازه این تیم را باز کرد، نیمی از بدن فخرالدینی در شرایط آفساید قرار داشت و در بررسی مجدد این صحنه مشخص شد.

ویدئو: 352806

این شرایط برای سجاد شهباززاده هم تکرار شد، او در دقیقه 77 وارد زمین شد و در اولین بازی خود برای استقلال خوزستان با جایگیری در محوطه شش قدم شمس آذر در موقعیت گلزنی قرار گرفت و ضربه او مقابل دروازه خالی به گل تبدیل شد اما این صحنه هم به شکل عجیبی آفساید اعلام شد، در صحنه‌ای که بیفوما از میانه میدان استارت زده بود، بالا تنه او در آفساید قرار داشت و کامبک رویایی استقلال خوزستان در کمتر از 2 دقیقه شکل نگرفت.

ویدئو: 352814

این دو بازیکن باتجربه سابق استقلال در صورت گلزنی در این مسابقه شرایط بهتری در تیم خود پیدا می‌کردند و با روحیه بالاتری در ادامه لیگ به میدان می‌رفتند اما شرایط به کام آنها نبود و حضور VAR به سود آنها تمام نشد!

دیدگاه‌ها