کد خبر : 2069163 | 24 شهریور 1403 ساعت 04:12 | 9.7K بازدید | 41 دیدگاه

نکونام به درخشش سیدحسین نیاز دارد

اولین کلین‌شیت کاپیتان استقلال شاید در آسیا

سیدحسین حسینی امیدوار است تا نخستین کلین‌شیت خود در این فصل را در دیدار برابر الغرافه به ثبت برساند.

اولین کلین‌شیت کاپیتان استقلال شاید در آسیا

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی، دروازه‌بان و کاپیتان تیم استقلال، فصل گذشته با درخشش خود موفق شد بیشترین تعداد کلین‌شیت را در لیگ ثبت کند و به همین دلیل در مراسم برترین‌های فوتبال ایران جایزه بهترین دروازه‌بان را به دست آورد. در ابتدای فصل شایعاتی پیرامون احتمال جدایی او از استقلال به گوش می‌رسید. همچنین حسینی در اولین اردوی تیم ملی پس از پایان لیگ، دعوت نشد، اما در فیفادی اخیر به تیم ملی دعوت گردید، هرچند در بازی‌های برابر قرقیزستان و امارات فرصتی برای بازی پیدا نکرد.

در سه هفته نخست لیگ جاری، حسینی در مقابل تیم‌های شمس‌آذر، ملوان و استقلال خوزستان نتوانست دروازه خود را بسته نگه دارد و تاکنون موفق به ثبت کلین‌شیت نشده است. او امیدوار است که نخستین کلین‌شیت فصلش را در دیدار روز دوشنبه برابر تیم الغرافه به دست آورد. حسینی پس از بازی با استقلال خوزستان نیز به عملکرد خود انتقاد کرد و اعلام نمود که از خودش راضی نیست و قصد دارد در دیدارهای آینده جبران کند.

2080559

درحالی‌که شایعات زیادی پیرامون احتمال برکناری جواد نکونام، سرمربی استقلال، به وجود آمده بود، سرانجام باشگاه با صدور بیانیه‌ای از کادر فنی حمایت کرد. بازی پیش‌ رو برابر الغرافه برای نکونام اهمیت زیادی دارد و او روی عملکرد درخشان حسینی در این دیدار حساب ویژه‌ای باز کرده است.

این مسابقه علاوه بر اهمیت برای سرمربی، می‌تواند فرصتی باشد تا حسینی بار دیگر توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد و در این فصل لیگ برتر نخستین کلین‌شیتش را ثبت کند. موفقیت او در این دیدار نه‌ تنها به روند تیم کمک خواهد کرد، بلکه می‌تواند اعتماد به نفس او را برای بازی‌های ملی و باشگاهی به شدت افزایش دهد.

دیدگاه‌ها