کد خبر : 2069161 | 24 شهریور 1403 ساعت 03:02 | 28K بازدید | 14 دیدگاه

درخواست همه جانبه از سازمان لیگ برای لغو یک قانون

سرمربی خیبر خرم‌ آباد به جمع معترضان قانون حضور ۷+۲ بازیکن روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری پیوست.

درخواست همه جانبه از سازمان لیگ برای لغو یک قانون

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس دستورالعمل‌هایی که در فصل جدید به باشگاه‌ها ابلاغ شده است، هر تیم می‌تواند برای هر مسابقه ۹ بازیکن روی نیمکت داشته باشد اما در بین این ۹ بازیکن باید ۲ بازیکن زیر ۲۱ سال حضور داشته باشند.

این قانون تاکنون مورد اعتراض بسیاری از اهالی فوتبال قرار گرفته و تعداد زیادی از مربیان و مسئولان تیم‌ها از مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال درخواست کرده‌اند این قانون را مورد بازبینی قرار داده و تغییری در آن ایجاد کنند.

رضا مهاجری، سرمربی خیبر خرم‌ آباد نیز روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با فولاد در این باره گفت: تنها چیزی که ما را اذیت می‌کند، لیست ۱۸ نفره است. ای کاش اگر بناست چیزی در فوتبال ما قانون شود، قبلش اعلام کنند و باشگاه‌ها آمادگی داشته باشند. الان لیست بزرگسالان ۲۰ بازیکن است و این خیلی بد است که من در هر بازی بخواهم دو بازیکن بزرگسال و تعدادی از بچه‌های زیر ۲۰ سالم را روی سکو بفرستم.

او ادامه داد: این قانون خوب نیست. این قانونی است که دیر وضع شده است. ای کاش می‌گفتند شما ۱۸ بازیکن بزرگسال بردارید. من هم موافق جوانگرايی هستم و اگر به رزومه‌ام نگاه کنید، جوان‌های خوبی را تحویل فوتبال مملکت داده‌ایم ولی این یک روزه اتفاق نخواهد افتاد. شما ببینید در یک هفته‌ای که از لیگ گذشته، چند امید در این پروسه بازی کرده‌اند و چقدر سرمایه‌مان هدر می‌رود‌.

سرمربی خیبر در پایان عنوان کرد: انشاالله این قضیه را در هیئت رئیسه سازمان لیگ بازنگری کنند تا تیم‌ها بتوانند از ظرفیت صددرصدی خودشان استفاده کنند.

دیدگاه‌ها