کد خبر : 2069146 | 24 شهریور 1403 ساعت 04:00 | 23.9K بازدید | 21 دیدگاه

برترین خط دفاعی فصل گذشته در دسترس نکو:

ماموریت ویژه استقلالی‌ها: مهار گلزن قهرمان اروپا!

بازیکنان تاثیرگذار خط دفاعی استقلال در تمرین امروز این تیم حضور داشتند.

ماموریت ویژه استقلالی‌ها: مهار گلزن قهرمان اروپا!

به گزارش "ورزش سه"، مدافعان تاثیرگذار فصل گذشته استقلال که در کنار یکدیگر بهترین آمار دفاعی لیگ برتر را ثبت کردند، در تمرین این تیم حضور دارند و جواد نکونام برای به ثبات رسیدن تیم خود به آمادگی حداکثری آنها نیاز دارد، به ویژه در لیگ نخبگان که تیم‌های آسیایی با حضور مهاجمان زهردار در مسابقات حضور پیدا خواهند کرد.

بازگشت محمد مرادمند شرایطی را فراهم کرد که او در کنار سلیمی، سیلوا، چشمی مجدد در این تیم حضور داشته باشد و برای رسیدن به ترکیب این تیم نهایت تلاش خود را به کار بگیرد.

البته وضعیت نامشخص آرمین سهرابیان نگرانی‌هایی را برای هواداران استقلال به همراه داشته که آنها در غیاب مدافع چپ پای خود، دغدغه‌های منطقی داشته باشند، سلیمی و مرادمند مدتی از شرایط مسابقه دور بودند و رافائل سیلوا چندان مطمئن نشان نداده است.

استقلال در فاز هجومی بازیکنان خلاق و بااستعدادی دارد که اگر این تیم در انجام کارهای دفاعی بی‌نقص باشد، می‌توانند شرایط خوبی را برای تیم خود رقم بزنند و کیفیت بهتری ارائه کنند.

با تصویری که در تمرین امروز استقلال منتشر شد، نکونام تمام مهره‌هایی که به اصول کاری او و سبک دفاعی‌اش آگاه هستند در اختیار دارد و صرفا به یک سیستم مشخص و کارآمد نیاز خواهد داشت و البته رساندن بازیکنان از لحاظ بدنی و ذهنی به شرایط ایده‌آل مسابقه. درخشش آنها در لیگ نخبگان الزامی است، به ویژه مقابل مهاجم مطرح اسپانیایی الغرافه که مدتی قبل همراه با رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است!

2080532

دیدگاه‌ها