کد خبر : 2069135 | 23 شهریور 1403 ساعت 21:49 | 32.8K بازدید | 54 دیدگاه

هیچ بازی‌ای مهم‌تر از بازی زندگی نیست؛

مورایس: بعد از آن خبر چیزی برای گفتن ندارم

زندگی یک فرد در میان بوده است. من هیچ حرفی ندارم بزنم. زندگی مهم تر از این حرف هاست

مورایس: بعد از آن خبر چیزی برای گفتن ندارم

به گزارش "ورزش‌سه"، نشست خبری مورایس هم تحت تاثیر درگذشت هوادار ملوان آغاز شد. ابتدا احمدرضا هادی، مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال اصفهان در شروع نشست این اتفاق تلخ را تسلیت گفت و سپس مورایس هم با اشاره به این موضوع حرف‌هایش را آغاز کرد. او هم مانند مازیار زارع برای ابراز احترام به هوادار درگذشته ملوان از صحبت درباره مسائل فنی اجتناب کرد.

مورایس در شروع صحبت‌هایش گفت: «بعد از خبر بدی که شنیدم، دیگر چیزی برای گفتن ندارم. چون هیچ بازی‌ای مهم‌تر از بازی زندگی نیست.»

او ادامه داد: «من تسلیت می‌گویم به خانواده این هوادار و تیم ملوان. می‌دانید که هواداران ملوان بسیار پرشور هستند. اشتیاق زیادی دارند. یکی از هواداران را از دست دادیم و من تسلیت می‌گویم.»

ویدئو: 352823

در حالی که جو سنگینی در نشست خبری حاکم بود، از مورایس درباره عملکرد حنانوف پرسیدند و او به مانند مازیار زارع که به سوالات فنی خبرنگاران پاسخ نداد واکنش مشابهی برای این سوال داشت و گفت: «من گفتم. چیزی نمی‌توانم بگویم. چون شادابی فوتبال چیزی نیست. زندگی یک فرد در میان بوده است. من هیچ حرفی ندارم بزنم. زندگی مهم‌تر از این حرف‌هاست. بنابراین من تریبون را به خانواده آن هوادار می‌دهم.»

دیدگاه‌ها