کد خبر : 2069116 | 23 شهریور 1403 ساعت 20:46 | 15.8K بازدید | 11 دیدگاه

ناب‌ترین تصاویر شهرستان‌ها از تبریز می‌آید

تیم فوتبال تراکتور دومین بازی خانگی خود را مقابل ذوب‌آهن و با حضور جمع کثیری از هوادارانش برگزار کرد‌.

ناب‌ترین تصاویر شهرستان‌ها از تبریز می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، درست مثل بازی پرسپولیس، تصاویر ارسالی از تبریز با کیفیت اچ دی و با وضوح بالا و در شرایطی منتشر شده که نور کافی استادیوم تماشای این مسابقه را لذت‌بخش می‌کند؛ تصویری که برخلاف اغلب شهرستان‌ها از وضوح کافی برای تماشا برخوردار است و به عنوان یک بیننده از دیدن آن لذت می‌بریم.

در شرایطی که ورزشگاه یادگار امام در حال رفع ایرادات ابتدای فصل است و مسئولان تربیت بدنی تبریز قرار است الزامات AFC را به صورت کامل در این استادیوم برقرار کنند، استقبال خوب تماشاگران در همه مسابقات و کیفیت تصویربرداری به بازی‌های برگزار شده در تبریز جلوه‌ای ویژه و در حد مسابقات برگزارشده در استادیوم آزادی می‌دهد.

با این عملکرد خوب از سوی صداوسیمای تبریز و البته مسئولان ورزشگاه و با توجه به پتانسیل موجود در این شهر اصلا نباید تعجب کنید که تبریز میزبان مسابقه بعدی خانگی تیم ملی مقابل قطر باشد؛ رقابتی که قطعا ورزشگاه یادگار امام را میزبان پرهوادارترین مسابقه هفته فوتبال آسیا خواهد کرد.

نکته اینجاست که بازی امروز سپاهان مقابل ملوان در شرایطی برگزار می‌شود که زدگی‌های روی چمن ورزشگاه فولادشهر و همچنین سکوهای خالی این استادیوم و در عین حال سکوهای خالی در دو سمت ورزشگاه بدجوری توی ذوق می‌زند.

دیدگاه‌ها