کد خبر : 2069115 | 23 شهریور 1403 ساعت 20:45 | 18.8K بازدید | 9 دیدگاه

دو ورزشکار پارالمپیکی در پاریس گم شدند!

پلیس تحقیقاتش را برای جستجوی دو ورزشکار پارالمپیکی کنگو که در پاریس مفقود شده‌اند، آغاز کرد.

دو ورزشکار پارالمپیکی در پاریس گم شدند!

به گزارش "ورزش سه"، دو ورزشکار کنگویی پس از بازی‌های پارالمپیک در پاریس مفقود شده‌اند. امانوئل گریس موآمباکو، دونده نابینا ۳۵ ساله، و میریل نگانگا، ۴۸ ساله که در مسابقات پرتاب نیزه و پرتاب وزنه نشسته شرکت کرده بود، از ۵ سپتامبر ناپدید شده‌اند. پلیس از آن زمان تحقیقات را آغاز کرده است.

گفته شده است که اگرچه چمدان‌های این ورزشکاران نیز ناپدید شده‌اند، اما گذرنامه‌های آنها هنوز با هیئت کنگویی است. کمیته پارالمپیک کنگو در پاسخ به تماس‌های خبرگزاری آسوشیتدپرس در این باره اظهارنظری نکرده است.

یکی از اعضای تیم والیبال نشسته زنان پارالمپیک رواندا نیز ماه گذشته در پاریس ناپدید شد. این ورزشکار با وجود اینکه به موقع به پایتخت فرانسه رسیده بود، در مراسم افتتاحیه حضور نداشت. او در ۲۰ اوت، محل اقامت خود در پاریس را ترک کرده بود تا با گروهی از افراد به رستوران برود، اما دیگر بازنگشت.

در بیانیه پلیس آمده است که «ناپدید شدن نگران‌کننده» این دو نفر در حال بررسی است و پرونده به بخش‌های دیگر پلیس پاریس نیز ارجاع داده شده است.

2080478

در حالی که این موضوع بسیار نگران‌کننده است و نگرانی‌های زیادی برای ایمنی افراد مفقود شده در پاریس وجود دارد، ناپدید شدن ورزشکاران در بازی‌های المپیک یا پارالمپیک چیزی است که بارها اتفاق افتاده است.
با این حال، مشخص نیست که آیا ورزشکاران مفقود شده کنگو عمداً فرار کرده‌اند یا خیر. تحقیقات پلیس به تازگی آغاز شده و انتظار می‌رود در روزهای آینده جزئیات بیشتری مشخص شود.

دیدگاه‌ها