کد خبر : 2069106 | 23 شهریور 1403 ساعت 20:10 | 17.4K بازدید | 16 دیدگاه

دومین گل متوالی وینگر لالیگایی؛

بیفوما: سرپنجه، سریع و گلزن

وینگر استقلال خوزستان بار دیگر برای این تیم گل زد.

بیفوما: سرپنجه، سریع و گلزن

به گزارش "ورزش سه"، با پایان یافتن فیفادی رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر در حالی آغاز شده که در یکی از بازی‌های امروز، استقلال خوزستان در قزوین به مصاف شمس‌آذر رفته است. نیمه اول این بازی در شرایطی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت که اتفاقی جالب در آن رقم خورد.

تیوی بیفوما ابتدا استقلال خوزستان را پیش انداخت تا به اولین بازیکن خارجی لیگ بیست‌و‌چهارم تبدیل شود که برای دو هفته متوالی موفق به گلزنی شده است. او در چارچوب هفته سوم نیز تک گل سه امتیازی تیمش را وارد دروازه استقلال تهران کرده بود. از همه مهمتر اینکه تا به اینجای کار، بیفوما تنها گلزن آبی‌های خوزستان در فصل جدید است.

ویدئو: 352794

در دقیقه 25 روی یک ضدحمله این خارجی‌های تیم خوزستان بودند که با یک دو، خلق موقعیت کردند. پاس کاینا نونس به بیفوما رسید و او که در موقعیت تک‌به‌تک قرار گرفته بود با یک ضربه بی‌نقص دروازه شمس‌آذر را باز کرد. ابتدا پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت ولی بعد از بازبینی صحنه توسط کمک داور ویدئویی گل پذیرفته شد.

2080466

البته که در مسابقات هفته سوم 5 بازیکن خارجی دیگر هم گل زدند و همه آنها این شانس را دارند تا با با گلزنی در این هفته نامشان را در کنار بیفوما قرار دهند. تومیسلاو اشترکالی از تراکتور، کوین بولی از خیبر، گوستاوو واگنین از گل‌گهر، اورونوف از پرسپولیس و سانتوس سوارس از چادرملو اسامی این گلزنان را تشکیل می‌دهند.

دیدگاه‌ها