کد خبر : 2069092 | 23 شهریور 1403 ساعت 19:02 | 19.9K بازدید | 91 دیدگاه

خبر خوش مارتینو: مسی برگشته و می‌خواهد بازی کند!

تاتا مارتینو،‌ سرمربی اینتر میامی از بازگشت لیونل مسی به ترکیب این تیم خبر داد.

خبر خوش مارتینو: مسی برگشته و می‌خواهد بازی کند!

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به سه ماه از آخرین حضور لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی اینتر میامی در مستطیل سبز می‌گذرد و حالا تاتا مارتینو، سرمربی تیم آمریکایی از آمادگی کامل مسی برای بازگشت به میادین خبر می‌دهد.

مارتینو در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل فیلادلفیا در هفته بیست‌و‌هشتم رقابت‌های ام ال اس در این خصوص گفت: "مسی دو هفته‌ای می‌شود که به خوبی در تمرینات تیم حضور داشته و برای بازی فردا در دسترس ما خواهد بود.

او در بازی قبلی مقابل شیکاگو نیز می‌توانست بازی کند اما ترجیح دادیم ریسک نکنیم تا برای این بازی آمادگی بیشتری داشته باشد. بنابراین او در لیست نفرات بازی مقابل فیلادلفیا حضور دارد و ممکن است از ابتدا در ترکیب تیم به میدان برود."

این درحالیست که لیونل مسی در دیدار فینال کوپا آمه‌ریکا مقابل کلمبیا که با برتری ۱-۰ شاگردان لیونل اسکالونی و قهرمانی آنها به پایان رسید، در دقیقه ۶۶ به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد و جای خود را به نیکولاس گونزالز داد.

با توجه به صحبت‌های مارتینو و بهبود کامل مسی، پیش‌بینی می‌شود او در اردوی بعدی تیم ملی کشورش نیز حضور پیدا کند و به آرژانتین در راه صعود به جام جهانی ۲۰۲۶ کمک کند.

دیدگاه‌ها