کد خبر : 2069087 | 23 شهریور 1403 ساعت 21:15 | 20.4K بازدید | 20 دیدگاه

تعویض‌ فوق‌طلایی ورق را برگرداند:

شمس آذر 2 - 2 استقلال: تساوی در 120 دقیقه جنجالی!

شمس آذر و استقلال خوزستان در یک بازی عجیب به تساوی رسیدند!

شمس آذر 2 - 2 استقلال: تساوی در 120 دقیقه جنجالی!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و شمس آذر قزوین در یک دیدار جذاب و پر ماجرا درنهایت با نتیجه دو بر دو تساوی رسیدند و امتیازها بین دو تیم تقسیم شد.

ویدئو: 352815

این مسابقه در نیمه نخست در اختیار استقلال خوزستان قرار داشت و آنها یک گل زیبا با همکاری فوق‌العاده نونس و بیفوما به ثمر رساندند و در ادامه مسابقه هم فرصت‌های نصفه و نیمه روی ضد حملات داشتند که استفاده نکردند.

در نیمه دوم شرایط متفاوت شد و جایی که به نظر می‌رسید بیفوما و نونس با افت بدنی روبرو شدند بازی در اختیار شمس آذر قرار گرفت و توانستند گل تساوی را به ثمر برسانند، آنها در ادامه یک گل زدند که آفساید اعلام شد و حملات دامنه‌دار آنها درنهایت با گلزنی علی وزیری، بازیکن تازه وارد شمس آذر به گل برتری رسیدند.

شمس آذر تا دقایق پایانی مسابقه پیروز میدان بود که ضربه سر مهارنشدنی بحیرایی بازی را به تساوی کشید و در ادامه آن سجاد شهباززاده باز هم موفق به گلزنی شد که کمک داور ویدیویی این گل مشکوک را آفساید اعلام کرد.

این مسابقه حدود 2 ساعت به طول انجامید و وقت‌های اضافه آن حدود 30 دقیقه بود، تصمیمات طولانی داوران برای بررسی صحنه‌هایی که توسط کمک داور ویدیویی بررسی می‌شد باعث شد تا بازی وقت‌های اضافه زیادی داشته باشد.

3 صحنه مشکوک به آفساید روی گل‌های دو تیم، بررسی صحنه کارت زرد صادق آلبوصبیح و چندین صحنه دیگر زمان طولانی از مسابقه را گرفت.

درنهایت این مسابقه با نتیجه تساوی به پایان رسید و دو تیم برای کسب امتیاز کامل به اندازه کافی با برنامه نبودند!


لیگ برتر ایران | هفته: 4 | 23 شهریور 1403 | ساعت 18:45 | سردار آزادگان قزوین
سعاد وفا پیشه-یعقوب حجتی-امیر محمد داودزاده-حسین زیاری- ناظر: رضا سخندان
داور VAR: سیدوحید کاظمی- کمک: مرتضی منصوریان


ترکیب شمس‌آذر قزوین:
محمدامین رضایی، امیرحسین صدقی (فرهاد زاوشی-46)(نوید کومار-89)، امیرمحمد نسایی، شایار زبرجد (علی وزیری‌پناه-46)، ایمان اکبری، مجتبی فخریان (امیرمهدی دین‌محمدی-77)، هومن ربیع‌زاده، میلاد فخرالدینی، امیرمحمد پناهی، علی آزادمنش، و صادق آلبوصبیح
سرمربی: سعید دقیقی

ترکیب استقلال خوزستان:

احمد گوهری، آرام عباسی، سیدمحمد حسینی، بهروز بارانی (مومل عبدالرضا-73)، سبحان پسندیده، ساویو روبرتو (سجاد شهباززاده-77)، تیوی بیفوما، کاینا نونس (حامد بحیرایی-76)، محمود مطلق‌زاده، علی هلیچی، اسماعیل بابایی
سرمربی: میودراگ بوژوویچ

2080469

⚽️شرح گل:

 شمس آذر 0-استقلال خوزستان 1 (دقیقه 25:تیموتی بیفوما) پاس خوب نونس در موقعیت تک‌به‌تک در اختیار تیوی‌ بیفوما قرار گرفت و این بازیکن با ضربه فنی توپ را به گل تبدیل کرد.

ویدئو: 352794

شمس آذر 1-استقلال خوزستان 1 (دقیقه 4+45 - گل به خودی): هومن ربیع‌زاده ضربه‌ای را به سمت دروازه استقلال خوزستان فرستاد که در بین راه بهروز بارانی دروازه تیم خودشان را باز کرد و بازی به تساوی کشیده شد!

ویدئو: 352800

شمس آذر 2-استقلال خوزستان 1 (دقیقه 81 - علی وزیری پناه): فشار شمس آذر قزوین در نیمه دوم سرانجام به ثمر نشست و بازیکن تعویضی شمس آذر علی وزیری پناه با ضربه سر دروازه تیم سابق خود را باز کرد.

ویدئو: 352809

شمس آذر 2-استقلال خوزستان 2 (دقیقه 3+90 - حامد بحیرایی): ارسال کرنر روی دروازه شمس آذر با ضربه سر فوق‌العاده بحیرایی به گل تبدیل شد و استقالل خوزستان در دقایق پایانی به بازی بازگشت.

ویدئو: 352812

🟡اخطارها:

شمس آذر: مجتبی فخریان (19)

شمس آذر: صادق آلبوصبیح (40)

شمس آذر: خشایار زبرجد (13+45)


لحظات حساس:

دقیقه 5: ضربه سر فخرالدینی پس از برخورد توپ به زمین به سختی توسط گوهری به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 6+45: ضربه سر مجتبی فخریان به شکلی خطرناک از بالای دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت.

دقیقه 47: حرکت فوق‌العاده بیفوما با پاس او برای روبرتو همراه شد که ضربه سنگین این بازیکن با واکنش تماشایی رضایی به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 56: چند اشتباه پیاپی از مدافعان شمس آذر موقعیت‌های خوبی در اختیار بازیکنان استقلال خوزستان قرار داد که بعد از ضربات نونس و ساویو درنهایت توپ در اختیار بارانی قرار گرفت که ضربه او به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 61: میلاد فخرالدینی روی ارسال خوب علی آزادمنش دروازه استقلال خوزستان را باز کرد اما بعد از بررسی داوران اتاق VAR گل مردود اعلام شد.

ویدئو: 352806

دقیقه 74: ارسال کرنر روی دروازه استقلال خوزستان با ضربه سر بازیکنان شمس آذر همراه شد و این توپ با فاصله کم به بیرون رفت.

دقیقه 6+90: حرکت خوب بیفوما با پاس این بازیکن برای شهباززاده همراه شد و مهاجم باتجربه آبی‌ها موفق به گلزنی شد که درنهایت VAR این گل را مردود اعلام کرد.

ویدئو: 352814

⭕️حواشی

* حضور VAR در این مسابقه جالب توجه است.

*مدیران عامل دو باشگاه شمس‌آذر و استقلال خوزستان با دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاهشان در جایگاه ویژه تماشاگر این بازی هستند.

2080501

*برخلاف پیش‌بینی حضور هواداران شمس‌آذر چندان چشمگیر نبوده و این درحالیست که کمتر از ۱۰-۲۰ هواداران اهوازی نیز با حضور در استادیوم به حمایت تیم خود مشغول هستند .

* بارش چند دقیقه‌ای باران و شدت باد دقایقی پیش از بازی و در زمان گرم کردن بازیکنان دو تیم باعث مختل شدن برنامه‌های دو تیم شده بود. با شروع بازی البته شرایط جوی مناسبی شکل گرفت.

* تیوی بیفوما با استارت سریع از نیمه زمین آخرین مدافع شمس‌آذر قزوین را رد کرد و با تکل صادق آلبوصبیح متوقف شد که داور در ابتدا به او کارت زرد نشان داد، بعد از وقفه طولانی و بررسی صحنه توسط VAR کارت زرد تائید شد و بازیکن شمس‌آذر از زمین اخراج نشد!

2080448

* برای نیمه نخست مسابقه 13 دقیقه وقت اضافه اعلام شد!

* سوت پایان نیمه نخست در دقیقه 18 وقت‌های اضافه به صدا درآمد!

2080473

📌اتفاق ویژه: VAR در این مسابقه بسیار پرکار بود و چندین صحنه مختلف مورد بررسی قرار گرفت، دقایق طولانی که برای بررسی صحنه‌ها انجام شد باعث شد تا بازی حدود 120 دقیقه طول بکشد!

🥇بهترین بازیکن: تیوی بیفوما، ستاره اهل کنگو استقلال خوزستان، بازیکن تاثیرگذار این تیم بود که چندین موقعیت خطرناک روی دروازه شمس آذر قزوین ایجاد کرد، در تیم شمس آذر قزوین هم علی آزادمنش با ارسال‌های خوبی که داشت شرایط را برای بازگشت تیم خود به مسابقه فراهم کرد.

2080504

دیدگاه‌ها