کد خبر : 2069071 | 23 شهریور 1403 ساعت 17:51 | 9.3K بازدید | 12 دیدگاه

فونسکا: لیورپول‌ و اینتر نه، به اولین برد فکر می‌کنم!

پائولو فونسکا، سرمربی میلان می‌گوید ذهنش از حالا درگیر مصاف با لیورپول و اینتر نیست و تنها به کسب برد مقابل ونتزیا فکر می‌کند.

فونسکا: لیورپول‌ و اینتر نه، به اولین برد فکر می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین رقابت‌های هفته چهارم‌های سری آ،‌ میلان در شرایطی میزبان ونتزیا خواهد بود که در بازی‌های اخیر خود موفق به کسب برد نشده و طبیعتا برای کسب‌ نخستین سه امتیاز فصل انگیزه بالایی برای ونتزیا دارند.

پائولو فونسکا، سرمربی میلان در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "انتظار داریم حداقل هفتاد هزار هوادار را در سن سیرو مقابل ونتزیا ببینیم. با وجود آنکه اصلا نتایج خوبی در سه بازی اول خود نگرفتیم؛ اما ابراز عشق و محبت هواداران به میلان ستودنی‌ است. به داشتن آنها افتخار می‌کنیم و مطمئنا همه تلاشمان برای جبران این لطف و محبت هواداران را به کار خواهیم گرفت."

فونسکا در خصوص اهمیت این بازی پیش از دو مصاف سخت برابر لیورپول و اینتر گفت: "ما هنوز در سری آ به برد نرسیدیم و به همین دلیل بازی فردا ارزش بالایی برای ما دارد. در حال حاضر فقط روی کسب سه امتیاز مقابل ونتزیا متمرکز شده‌ایم و کاری به بازی‌های بعد نداریم. بعد از پایان بازی می‌توانید در خصوص مصاف با لیورپول سپس‌ اینتر سوال بپرسید."

در بازی آخر میلان مقابل لاتزیو، حواشی زیاد پیرامون عدم حضور رافائل لیائو و تئو هرناندز در جمع بازیکنان تیم هنگام کولینگ بریک به وجود آمد. فونسکا در خصوص این دو بازیکن اضافه کرد: "نمی‌دانم برای بازی فردا فیکس‌ هستند یا نه اما طبیعتا از آمادگی بالایی برای درخشش در زمین برخوردارند. هردوی آن‌ها از اینکه در میلان حضور دارند کاملا راضی و خشنود هستند."

فونسکا در خصوص اینکه آیا حس می‌کند بابت نتایج اولیه تیمش از حالا تحت فشار قرار گرفته یا خیر پاسخ داد: "یک مربی آن هم در چنین سطحی همیشه تحت فشار است؛ اما باید کار خودش را پیش ببرد. اگر بخواهم مدام بر روی آنچه که توسط دیگران گفته و نوشته می‌شود تمرکز کنم، کار برایم سخت خواهد شد. با این حال تمام تلاشم را برای موفقیت در میلان به کار گرفته‌ام."

2079808

فونسکا در مورد عملکرد تیجانی ریندرز در فصل جاری گفت: "او همیشه گزینه ما برای درخشش در زمین است. من دوست دارم بازیکنان درست در پست‌های خودشان بازی کنند و با خصوصیاتی که دارند در زمین حاضر شوند. بنابراین از ریندرز باید در بهترین جای زمین که می‌تواند در آن بیشتر بدرخشد استفاده کنیم."

فونسکا در پاسخ به سوالی مبنی بر تغییر سیستمش به بازی سه دفاعه در رم بعد از دریافت گل‌های زیاد در مقطعی از فصل و احتمال تغییر سیستم در میلان گفت: "بعید می‌دانم در حال حاضر بخواهیم سه دفاعه بازی کنیم. اگرچه در خط‌ هافبک و حمله دچار تغییراتی خواهیم شد چرا که احساس می‌کنم در سه بازی اول آن‌طور که باید در خلق موقعیت خوب ظاهر نشدیم. ما پلن‌های مختلفی را امتحان می‌کنیم و باتوجه به شرایط بازی و سیستم تیم حریف ممکن است سبک بازی ما نیز در طول فصل تغییراتی به خود ببیند."

فونسکا در خصوص اینکه آیا درروزهای اخیر گفت‌وگویی با زلاتان ابراهیموویچ داشته یا خیر پاسخ داد: "بله. سعی می‌کنم به عنوان یک مدیر و پیشکسوت محبوب میلان در طول فصل با او زیاد صحبت کنم."

در ادامه کنفرانس، از فونسکا در خصوص اظهارنظر مائوریتسیو ساری که گفته بود بهتر است روبن لوفتوس چک کمی‌ جلوتر از پست کنونی در میلان به میدان برود پاسخ داد: "از نظر من ساری بهترین مربی ایتالیایی حال حاضر است. با این حال هر مربی نظر خودش را دارد. من همیشه سعی می‌کنم به نظرات مربیان باتجربه‌تر احترام بگذارم و حتی از آنها بهره ببرم. اما به‌عنوان نفر اول نیمکت، این حق را دارم تا تصمیم گیرنده نهایی باشم و طبق اعتقادات خودم پیش برم. با این حال از ساری در خصوص بیان نقطه نظراتش متشکرم."

2043122

زمانی که از فونسکا درخصوص رابطه‌اش با مدیران تیم سوال پرسیده شد، پاسخ داد: "ما همواره چه به صورت تلفنی و چه حضوری در حال تبادل اطلاعات هستیم. نمی‌دانم منظورتان از پرسیدن چنین سوالی چیست اما هیچگونه مشکلی بین من و مدیران میلان وجود ندارد."

فونسکا همچین در مورد گل‌های مشابهی که میلان در فصل جاری دریافت کرده است گفت: "نیازی نمی‌بینم تا با جزئیات از مشکلاتمان در این فصل سخن بگویم اما طبیعتا در خط دفاعی مشکلاتی داریم و گل‌های مشابهی دریافت کردیم. بنابراین تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا این ضعف را برطرف ‌ کنیم."

فونسکا در پاسخ به شخصیت مایک مانیان و اینکه آیا او می‌تواند نقش یک رهبر در زمین را ایفا کند پاسخ داد: "او بازیکن قوی‌ای است و شخصیت بسیار خوبی دارد. مانیان جزو کاپیتانان تیم است و طبیعتا شخصیت اینکه تیم را رهبری‌ کند را دارد. او در رختکن مدام با بازیکنان صحبت می‌کند و از بابت حضورش در میلان بسیار خوشحالم."

سرمربی میلان در پایان در خصوص مصدومان این تیم گفت: "همه بازیکنان هستند و حتی آنهایی که در فیفا دی به میدان رفته‌اند در سلامت کامل حضور دارند. استراحتی در کار نیست و باید با شرایط کنار بیاییم."

دیدگاه‌ها