کد خبر : 2069066 | 23 شهریور 1403 ساعت 17:01 | 7.8K بازدید | 27 دیدگاه

هالند و هرتزلر بهترین‌های ماه لیگ برتر (عکس)

اتحادیه فوتبال انگلیس، برترین‌های ماه آگوست لیگ برتر‌ را معرفی‌ کرد.

هالند و هرتزلر بهترین‌های ماه لیگ برتر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"،‌ اولین ماه لیگ‌برتر انگلیس در فصل جدید با اتفاقات و نتایج قابل توجه و همچنین حواشی ریز و درشتی با صدرنشینی منچسترسیتی به پایان رسید و حالا اتحادیه فوتبال انگلیس به معرفی برترین‌های لیگ برتر در ماه آگوست پرداخته است.

مطابق پیش‌بینی‌ها ارلینگ‌ هالند، ستاره بی‌چون و چرای منچسترسیتی در سه هفته ابتدایی لیگ برتر به‌عنوان برترین بازیکن ماه انتخاب شد. ستاره نروژی سیتیزن‌ها در بازی نخست مقابل چلسی یک گل و سپس‌ برابر ایپسویچ و وستهم هت‌تریک کرد تا با هفت گل زده در صدر جدول برترین گلزنان لیگ برتر قرار بگیرد.

2080404

در انتخابی جالب توجه، فابین هرتزلر، سرمربی آلمانی جوان برایتون که در سه هفته ابتدایی لیگ برتر نتایج فوق‌العاده‌ای با کسب هفت امتیاز بدست آورده بود به‌عنوان مربی برتر ماه برگزیده شد.

2080405

واکنش دیدنی داوید رایا مقابل استون ویلا در هفته دوم رقابت‌ها نیز به عنوان برترین واکنش ماه انتخاب شد.

2080421

همچنین گل دوم چلسی مقابل ولورهمپون که توسط کول پالمر با ضربه بغل پای چپ استثنایی او به ثمر‌ رسید به‌عنوان برترین گل ماه انتخاب شد‌ تا چلسی هم سهمی در بین برترین‌های ماه اول داشته باشد.

2080406

گفتنی است بازی‌های هفته چهارم از عصر شنبه آغاز خواهند شد و در مهمترین بازی‌های این هفته ، لیورپول با ناتینگهام فارست، منچسترسیتی با برنتفورد، بورنموث با چلسی و در روز یکشنبه تاتنهام و آرسنال برگزارکننده حساس‌ترین بازی هفته چهارم در دربی شمال لندن خواهند بود.

دیدگاه‌ها