کد خبر : 2069064 | 23 شهریور 1403 ساعت 16:48 | 7.8K بازدید | 9 دیدگاه

الان وقت حمایت شماست

دقیقی و شمس آذر: بفرمایید سردار آزادگان

شمس آذر زمان مهمی را در ابتدای فصل از دست داده و اکنون برای اینکه وضعیتش با چالش مواجه نباشد، امیدوار است با حمایت هوادارانش از این مقطع عبور کند.

دقیقی و شمس آذر: بفرمایید سردار آزادگان

به گزارش “ورزش سه”، شمس آذر که به عنوان قهرمان لیگ آزادگان پا به لیگ برتر گذاشته بود، توانست با نتایجی جالب تحسین هواداران و کارشناسان را متوجه خود کند.

با این حال با پایان فصل و شرایطی که شکل گرفت، آنها تغییرات و رفت و آمدهایی را شاهد بودند که باعث شده تا طی سه هفته ابتدایی از نتیجه دلخواه خود دور باشند.

رفت و برگشت سعید دقیقی و زمانی که این تیم در پنجره تابستانی و آماده‌سازی پیش فصل طبق برنامه این مربی خوش‌فکر از دست داد، اکنون باعث شده تا در هفته چهارم چشم به اولین پیروزی خود داشته باشند.

جدایی نفراتی مثل علیرضا جعفرپور، پوریا سرآبادانی، حسین گودرزی، فراز امامعلی، محمد پاپی، محمدرضا رضایی، مصطفی احمدی، سجاد بازگیر و… اکنون شمس آذر را با چهره‌ای جدید وارد مسابقات این فصل کرده و سعید دقیقی امیدوار است خیلی زود تفکرات مدنظر خود را به تیم حاکم کند.

او در بازی امروز مقابل استقلال خوزستان در استادیوم سردار آزادگان قزوین قرار خواهد گرفت و برای موفقیت و کسب اولین برد فصل چشم‌انتظار حضور پررنگ هواداران این تیم است، هوادارانی که گام به گام با آنها در مسیر صعود و قهرمانی به لیگ برتر آمدند و اکنون نیز برای حفظ سرمایه این شهر و تداوم موفقیت به دنبال سبزپوش کردن سکوها خواهند بود.

سعید دقیقی و دیگر اعضای این تیم ساعاتی پیش از بازی از هواداران درخواست حضور پررنگ و حمایتی ۹۰ دقیقه‌ای برای جشن پیروزی داشتند و باید دید اولین برد فصل آنها در استادیوم سردار آزادگان و مقابل استقلال خوزستان ثبت خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها