کد خبر : 2069063 | 24 شهریور 1403 ساعت 02:33 | 46.6K بازدید | 47 دیدگاه

او بازیکن خوبی است و آینده روشنی دارد

پیروانی: اسدبیگی حق داشت، دیر گفتیم

افشین پیروانی می‌گوید سینا اسدبیگی در انتقاد از مدیریت این باشگاه حق دارد.

پیروانی: اسدبیگی حق داشت، دیر گفتیم

به گزارش "ورزش سه"، با جذب سعید مهری و بازگشت میلاد سرلک، باشگاه پرسپولیس تصمیم به قراردادن نام سینا اسدبیگی در لیست مازاد خود گرفت تا به این ترتیب یک بازیکن تحت قرارداد از جمع سرخپوشان کنار برود. البته او هنوز فسخ خود را امضا نکرده و اعتقاد دارد که باشگاه پرسپولیس برخلاف نظر کارلوس گاریدو، این تصمیم را گرفته است.

افشین پیروانی در این مورد می‌گوید: هم میلاد و هم سینا واقعا بازیکن خوب و متعصبی هستند. این مدت که سینا اینجا بود، زحمات زیادی کشید‌. هر جا که هستند برایشان آرزوی موفقیت داریم. یکی از فاکتورهای مهم بازی در پرسپولیس این است که با قلبت بازی ‌کنی. درست است که پول هم می‌گیرند اما باید پرسپولیسی باشی که بتوانی تداوم داشته باشی. این دو بازیکن هم از پرسپولیسی‌های عزیز هستند.

وی همچنین افزود: میلاد الان به تیم اضافه شده و مشکلش هم حل شده است. در مورد آقای سینا هم آرزویم این است که بتواند در بهترین باشگاه کارش را دنبال کند. البته می‌گفت دیر به من گفتند و حق دارد اما مطمئن باشید بازیکن بزرگی است و هر تیمی که بتواند با سینا وارد مذاکره شود، ضرر‌ نمی‌کند.

با جدایی میلاد سرلک پرسپولیس یک سهمیه بزرگسالان برای خرید بازیکن خواهد داشت و می‌تواند با اضافه شدن سهمیه خارجی، یک بازیکن غیرایرانی دیگر را هم به خدمت بگیرد.

دیدگاه‌ها