کد خبر : 2069055 | 23 شهریور 1403 ساعت 16:05 | 36.9K بازدید | 71 دیدگاه

برای استراحت به لائوتارو پیش از جدال با سیتی

تأیید شد: طارمی در بازی بعدی اینتر فیکس است

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت نوشته است که در دیدار روز یکشنبه برابر مونزا، مهدی طارمی و تورام از ابتدا به میدان می‌روند.

تأیید شد: طارمی در بازی بعدی اینتر فیکس است

به گزارش "ورزش سه"، در پیش بودن دو بازی فوق‌العاده حساس برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا و بازی با میلان در سری آ، باعث شده تا سیمونه اینزاگی تصمیم بگیرد که به چند نفر از مهره‌های کلیدی تیمش استراحت بدهد و با چند تغییر، در دیدار روز یکشنبه به مصاف مونزا برود.

آنگونه که گاتزتا دلو اسپورت نوشته، چرخش بازیکنان باید انجام می‌شد و حالا هم انجام خواهد شد: تیمی که یکشنبه شب در مونزا به میدان می‌رود، اینتر متفاوتی خواهد بود. سیمونه اینزاگی دیدار با تیم بریانتزایی نستا، هم‌بازی سابقش (که هر دو در سال ۲۰۰۰ با لاتزیو قهرمان لیگ شدند)، را با رنگ قرمز در تقویم علامت زده بود.

هدف او از این بازی آغاز عملی کردن برنامه‌ای بود که در زمان استراحت تیم طراحی کرده بود: استفاده بهینه از تمامی بازیکنان تیم که هیچ‌گاه این‌قدر قوی و پرعمق نبوده‌اند و این کار را در اولین فرصت ممکن انجام دهد، یعنی زمانی که ریتم بازی‌های "هفته‌ای یک مسابقه" جای خود را به بازی‌های فشرده‌تر سری آ و لیگ قهرمانان بدهد.

2080394
گاتزتا در شماره امروز خود و پیش‌بینی از ترکیب اصلی اینتر برابر مونزا، نام مهدی طارمی را در کنار مارکوس تورام قرار داده است.

پس از سفر به مونزا، اینتر چهارشنبه به منچستر پرواز خواهد کرد تا در خانه سیتی بازی کند و سپس دربی دلامادونینا را در تاریخ ۲۲ سپتامبر برگزار کند. اینزاگی در حال برنامه‌ریزی برای این سه بازی است و می‌تواند خوشحال باشد، چرا که آپیانو بازیکنان فراوانی را در اختیار او قرار داده است.

به‌جز بیوکنن که به بازیابی از مصدومیت در ناحیه ساق پا ادامه می‌دهد، همه بازیکنان نراتزوری در دسترس هستند. از دیروز، کل تیم به‌صورت کامل در حال تمرین است: لائوتارو و طارمی آخرین بازیکنانی بودند که به هم‌تیمی‌هایشان پیوستند، همراه با دومفریس و اصلانی.

همین اصلانی ممکن است به‌عنوان بازی‌ساز به میدان برود، با فراتسی و بارلا در کناره‌ها (حتی زیلینسکی هم برای کسب جایگاه اصلی فشار می‌آورد). به‌طور کلی، در تمامی خطوط تغییراتی پیش‌بینی می‌شود: در دفاع، جایی که دی‌فرای و کارلوس آگوستو می‌توانند یک استراحت به آچربی و باستونی بدهند، در جناحین که دومفریس نسبت به دارمیان برتری دارد، و در حمله.

اینزاگی در حال بررسی هم‌تیمی برای تورام است: طارمی و آرناتوویچ گزینه‌های اصلی هستند و ممکن است لائوتارو به‌منظور آماده‌سازی برای بازی‌های سیتی و میلان استراحت کند. شانس طارمی بیشتر است و احتمالاً او در کنار هم تیمی فرانسوی‌اش، بازی را آغاز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها