کد خبر : 2069043 | 23 شهریور 1403 ساعت 15:12 | 23.7K بازدید | 26 دیدگاه

رسمی: مهاجم چلسی تا ۲۰۳۳ تمدید کرد!

نیکلاس جکسون، مهاجم سنگالی چلسی قراردادش را تا سال ۲۰۳۳ با این تیم تمدید کرد.

رسمی: مهاجم چلسی تا ۲۰۳۳ تمدید کرد!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در ادامه فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی، در اقدامی جالب توجه قرارداد نیکلاس جکسون مهاجم جوان خود را به مدت ۹ فصل و تا سال ۲۰۳۳ تمدید کرد.

جکسون ۲۳ ساله فوتبال حرفه‌ای را با تیم کاسا سنگال در سال ۲۰۱۸ آغاز کرد و سپس‌ راهی ویارئال شد. پس از گذراندن یک فصل قرضی در میرانداس، از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ با پیراهن ویارئال در ۳۵ بازی به میدان رفت و ۱۲ گل زد و در تابستان ۲۰۲۳ راهی چلسی شد. جکسون از فصل گذشته تاکنون در ۳۸ بازی برای آبی‌های لندن به میدان رفت و موفق به زدن ۱۶ گل نیز شده است.

2080375

انزو مارسکا سرمربی چلسی چندی پیش در کنفرانس بعد از بازی مقابل کریستال پالاس در خصوص احتمال تمدید قرارداد او گفته بود: "امیدوارم هرچه زودتر قرارداد او تمدید شود. بازیکن بسیار خوبی است و چه در زمانی که مالک توپ هستیم و چه زمانی که توپ دست حریف است، جکسون تاثیر زیادی روی بازی دارد‌. تمدید قرارداد طولانی مدت او به سود چلسی و هواداران خواهد بود."

گفتنی است جکسون تا اینجای فصل در هر سه بازی چلسی به صورت فیکس به میدان رفته و دو گل نیز به ثمر رسانده است. بازیکنی که مورد انتقاد شدید جان اوبی میکل ستاره سال‌های دور چلسی نیز قرار گرفته بود اما بعد از گلزنی مقابل ولورهمپون، با انتشار استوری و تگ کردن میکل، از او خواسته بود تا دهانش را ببندد.!"

دیدگاه‌ها