کد خبر : 2069039 | 23 شهریور 1403 ساعت 14:55 | 8.5K بازدید | 38 دیدگاه

نگرانی جدی بایرن: امیدواریم موسیالا بماند!

کریستوف فرویند، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، ابراز امیدواری کرد که جمال موسیالا به حضورش در این تیم ادامه دهد.

نگرانی جدی بایرن: امیدواریم موسیالا بماند!

به گزارش "ورزش سه"، درخشش جمال موسیالا در ترکیب تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ در چند فصل اخیر باعث شده است که چند باشگاه بزرگ اروپایی به صورت جدی شرایط این بازیکن را زیر نظر داشته باشند و این موضوع نگرانی زیادی را برای مدیران باشگاه بایرن مونیخ به همراه داشته است.

آنها به هیچ وجه دوست ندارند که این ستاره جوان و آینده‌دار را از دست بدهند و همین باعث شده است که تمام تلاش‌شان را برای حفظ این بازیکن و تمدید قرارداد او به کار بگیرند تا مانع از جدایی‌اش در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال بعدی و پیوستنش به باشگاه‌هایی مانند رئال مادرید یا منچستریونایتد شوند.

کریستوف فرویند در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت: «همیشه صحبت‌هایی در این زمینه وجود دارد. ما می‌خواهیم قرارداد او را تمدید کنیم. ما می‌خواهیم جمال برای مدتی طولانی با ما بماند و به ما کمک کند که دوران خوبی را با هم شکل دهیم. امیدواریم که مذاکرات پایان مثبتی داشته باشند! اما هیچ فشاری برای به نتیجه رسیدن هر چه زودتر آنها وجود ندارد.»

2028900

بسیاری معتقد هستند که موسیالا این پتانسیل را دارد که به یکی از پنج بازیکن برتر دنیا تبدیل شود و بسیاری از فوتبال‌دوستان بر این باور هستند که این بازیکن باید برای پیشرفت بیشتر فوتبال آلمان را ترک کند اما باید دید که تصمیم نهایی این بازیکن در این باره چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها