کد خبر : 2069038 | 23 شهریور 1403 ساعت 14:54 | 7.9K بازدید | 9 دیدگاه

آلونسو: لایپزیش تمام شد، به برد هوفنهایم فکر مي‌کنيم!

ژابی آلونسو، سرمربی بایر لورکوزن می‌گوید تیمش شکست مقابل لایپزیش را به دست فراموشی سپرده و برای برد مقابل هوفنهایم کاملا آماده هستند.

آلونسو: لایپزیش تمام شد، به برد هوفنهایم فکر مي‌کنيم!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته سوم رقابت‌های بوندسلیگا، عصر فردا تیم‌های هوفنهایم و بایر لورکوزن به مصاف یگدیگر می‌روند. شاگردان ژابی آلونسو بعد از تحمل نخستین شکست بوندسلیگایی خود در دو سال اخیر، قطعا انگیزه زیادی برای جبران این باخت دارند. نکته‌ای که ژابی آلونسو سرمربی موفق این تیم در کنفرانس قبل از بازی به آن اشاره کرد.

آلونسو در ابتدا صحبت‌هایش گفت: "هوفنهایم تیم بسیار خوب و خطرناکی است. ما برای این دیدار فرصت زیادی برای آماده‌سازی داشتیم و به بهترین شکل تمرینات را پشت سر گذاشتیم. می‌خواهیم خیلی سریع شکست هفته قبل مقابل لایپزیش را جبران کنیم."

آلونسو درخصوص وضعیت اسکیل پالاسیوس و بازگشتش به تمرینات گفت: "پالاسیوس در تمرینات اخیر تیم حضور کامل داشت و از این بابت خیلی خوشحالم که می‌توانم برای بازی فردا از او استفاده کنم. تعطیلات فرصت خوبی بود تا پالاسیوس آماده حضور در مسابقات شود."

2075481

سرمربی لورکوزن همچنین درخصوص وضعیت جرمی فریمپونگ اضافه کرد: "او هم برای بازی فردا آماده است اما نسبت به پالاسیوس، روزهای کمتری در تمرینات گروهی تیم حضور داشته است. در صورت نیاز از فریمپونگ در بازی فردا استفاده خواهیم کرد. برای دیدار با هوفنهایم همه بازیکنان را در اختیار داریم و خوشبختانه هیچ مصدومی در تیم نیست."

ژابی آلونسو درباره دیدار مجدد با آدام هلوزک بازیکن سابق لورکوزن که در هوفنهایم حضور دارد گفت: "او یک مبارز واقعی و در زمین بسیار خطرناک است. هلوزک مقابل هولشتین کیل و هم مقابل فرانکفورت موقعیت‌های خوبی داشت و می‌توانست گلزنی کند. او ما را خوب می‌شناسد، اما ما هم هلوزک را خوب می‌شناسیم. از دیدار دوباره او بسیار خوشحال هستم."

دیدگاه‌ها