کد خبر : 2069036 | 23 شهریور 1403 ساعت 14:43 | 80.8K بازدید | 104 دیدگاه

بوپندزا الزمالک را هم سرکار گذاشت

جنجال عجیب گزینه خط حمله پرسپولیس در مصر

گزینه خط حمله پرسپولیس در چرخشی عجیب به راپید بخارست نزدیک شده است.

جنجال عجیب گزینه خط حمله پرسپولیس در مصر

به گزارش “ورزش سه”، آرون بوپندزا، مهاجم گابنی که ابتدا گزینه خط حمله پرسپولیس بود و سپس به الزمالک مصر پیوست، اکنون بدون توجه به معارفه رسمی این باشگاه، برای امضای قرارداد با راپید بخارست به رومانی سفر کرده است.

الزمالک مدعی است که بوپندزا قرارداد خود را با این تیم امضا کرده و قصد دارد از او شکایت کند. از سوی دیگر، مدیر باشگاه راپید بخارست می‌گوید بوپندزا هیچ قراردادی با الزمالک امضا نکرده است و به زودی با موفقیت در تست‌های پزشکی به ترکیب این تیم رومانیایی خواهد پیوست.

2080368

بوپندزا پس از تجربه حضور در سینسیناتی آمریکا و پیش‌تر بازی در تیم‌هایی مانند الشباب عربستان، العربی قطر، هاتای اسپور ترکیه و بوردو فرانسه، تصمیم به بازگشت به فوتبال اروپا گرفت و در چرخشی عجیب از پرسپولیس و الزمالک به لیگ رومانی ملحق شد.

جالب اینکه او که ابتدا به پرسپولیس نزدیک شده بود، به الزمالک پیوست اما از این تصمیم منصرف شد و حالا در آستانه امضای قرارداد با راپید بخارست است. البته او برای دریافت ویزای رومانی به مشکل خورد چرا که رومانی در گابن سفارت ندارد و او به همین خاطر راهی نیجریه شد تا ویزای خود را دریافت کند.

2080369

در شرایطی که الزمالک شکایت خود را از این بازیکن مطرح کرده، باشگاه رومانیایی اطمینان دارد که هیچ تخلفی رخ نداده و بوپندزا می‌تواند بدون مشکل به این تیم بپیوندد. اکنون باید دید که نتیجه این مناقشه حقوقی چه خواهد شد و آیا این انتقال به آرامی انجام می‌پذیرد یا خیر.

البته در این بین شاید مدیران پرسپولیس هم از عدم جذب این بازیکن خرسند باشند چرا که ممکن بود حالا بعد از پایان مهلت مقرر ثبت قرارداد بازیکنان در آسیا، او به قرارداد با پرسپولیس هم بی‌توجهی می‌کرد و به تیم دیگری می‌رفت.

دیدگاه‌ها