کد خبر : 2068979 | 23 شهریور 1403 ساعت 10:01 | 36.4K بازدید | 30 دیدگاه

وسلی فوفانا:

انزو فرناندز برای بقیه درس عبرت شد!

وسلی فوفانا، مدافع چلسی، نحوه برخورد بازیکنان چلسی با ویدیوی جنجالی انزو فرناندز پس از قهرمانی آرژانتین در کوپا آمه‌ریکا را فاش کرد.

انزو فرناندز برای بقیه درس عبرت شد!

به گزارش "ورزش سه"، انزو فرناندز تابستان سختی را پشت سر گذاشت. هافبک چلسی پس از انتشار ویدئویی که به نظر می‌رسید بازیکنان آرژانتین پس از قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا، یک آهنگ نژادپرستانه را علیه بازیکنان فرانسوی می‌خوانند، با حملات زیادی مواجه شد.

فیفا پیگیر این موضوع شد و به نظر می‌رسید که داخل رختکن چلسی دعوای بزرگی شکل بگیرد چون فوفانا و دیوید داترو فوفانا، به عنوان بازیکنان فرانسوی آبی‌ها، هر دو فرناندز و هموطنانش را محکوم کردند.

با این حال فوفانا تصمیم به بخشش این بازیکن گرفت، فرناندز برای چلسی در فصل جدید بازی کرد و حتی به عنوان یکی از کاپیتان‌های این فصل هم انتخاب شد.

2080288

فوفانا اکنون نحوه رسیدگی به این موضوع را فاش کرده و گفت که جلسه‌ای برگزار شد و در آن به فرناندز توضیح دادند که اقدامات او چقدر نادرست بوده است.

فوفانا به فری‌فوت گفت: "این ماجرا به روشی بسیار خوب حل شد. او برگشت و ما با باشگاه و مدیر باشگاه صحبت کردیم و جلسه‌ای داشتیم. توضیح دادیم که چرا آنطور واکنش نشان دادیم، چون اهمیت داشت که متوجه شود چرا این کار درست نیست و چرا آن را بد برداشت کردیم. برایش توضیح دادیم. در صحبت‌هایش فهمیدیم که نمی‌خواست به کسی آسیب برساند.

او نمی‌دانست که این اشعار چقدر می‌تواند به بقیه آسیب بزند. بهترین کار این است که به او آموزش دهیم تا بفهمد برخی چیزها، در برخی کشورها، شاید در آن کشور قابل قبول است، اما در برخی کشورها بسیار جدی است و توسط قانون مجازات می‌شود. فکر می‌کنم او فهمید و حالا ما جلو می‌رویم. ما یک تیم هستیم و او بازیکن بزرگی است. او یک نمونه است، بنابراین امیدوارم که او الگوی درستی برای همه باشد."

دیدگاه‌ها