کد خبر : 2068968 | 23 شهریور 1403 ساعت 09:10 | 14.7K بازدید | 23 دیدگاه

دیپای: در برزیل فوتباليست بهتری می‌شوم!

ممفیس دیپای، مهاجم سابق اتلتیکو مادرید می‌گوید برای بالا بردن سطح مهارت‌های خود راهی کورینتیانس شده است.

دیپای: در برزیل فوتباليست بهتری می‌شوم!

به گزارش "ورزش سه"،‌ ممفیس دیپای در انتقالی عجیب‌ راهی کورینتیانس برزیل شد تا تعجب خیلی از اهالی فوتبال متوجه این انتخاب ستاره سابق بارسلونا، اتلتیکو مادرید و منچستریونایتد شود.

مهاجم تیم ملی‌هلند اما می‌گوید از انتقالش به برزیل کاملا راضی است و به این کشور فوتبال‌خیز رفته تا تبدیل به فوتباليست بهتری شود. ممفیس دیپای در گفت‌وگو با رسانه باشگاه کورینتیانس گفت: "برزیل یکی از کشورهای توسعه دهنده فوتبال است و کسی نمی‌تواند این موضوع را کتمان کند. یکی از دلایلی که من را مجاب کرد تا به پیشنهاد کورینتیانس پاسخ مثبت بدهم نیز همین مورد بود.

من با تیم ملی هلند در ۱۰ سال اخیر بازی‌های زیادی مقابل کشورهای آمریکای جنوبی برگزار کردم و انصافا همیشه مقابل این تیم‌ها با مشکل مواجه بودیم؛ چرا که سبک بازی متفاوتی نسبت به تیم‌های اروپایی دارند.

2079174

دیپای در پاسخ به این سوال که با وجود آنکه می‌توانست همچنان در فوتبال اروپا حضور داشته باشد اما به برزیل آمده گفت: "از اینکه به برزیل آمدم کاملا خوشحالم. جدا از فوتبال، فرهنگ بالای مردم و طبیعت زیبای برزیل نیز از جمله دلایلم برای این انتخاب بود. وقتی این همه امتیاز مثبت وجود دارد، هیچ دلیلی‌ برای رد کردن پیشنهاد کورینتیانس وجود نداشت و بنابراین تصمیمی کاملا منطقی‌ گرفتم."

دیپای در خصوص شرایط کورینتیانس گفت: "من عادت دارم برای قهرمانی بجنگم و یکی از اهدافم از آمدن به کورینتیانس نیز همین مورد است. باید بجنگیم تا عناوین مهم را بدست آوریم و در پایان فصل هواداران پرشور تیم را خوشحال کنیم."

دیدگاه‌ها